کنسرت گلریزان معتمدی و یک یادداشت

 

 

موسیقی نو: «محمد معتمدی» خواننده موسیقی دستگاهی و تلفیقی که شامگاه گذشته در کاشان یک کنسرت گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار کرد، در صفحه مجازی خود از نتایج حاصل از این کنسرت خبر داد.

او در این یادداشت نوشت: «سلام به روی ماه همگی. دست مردم خوب و خیرین عزیز کاشان را می بوسم که با همت بلند خود کار بزرگی انجام دادند.

دیشب در کنسرت گلریزان: اول، دو میلیارد و سیصد و هفتاد و شش میلیون تومان وجه نقد بابت فروش و مزایده تعدادی سبب مهربانی حاصل شد.

دوم، معادل چهار میلیارد تومان کمک و مساعدت بابت ساخت یک سوله به منظور ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان.

سوم، یک مادر عزیز کاشانی در حین کنسرت گلریزان، النگوی دست خود را باز کرد و به نفع آزادی زندانیان به مزایده گذاشت.

تصمیم بر آن شد گه از امروز تا یک روز بعد از ششم امام حسین، این مزایده و جذب کمک های مردمی ادامه داشته باشد و پس از آن وجه مربوطه به حساب انجمن حمایت از زندانیان کاشان واریز گردد.

تمامی وجه پرداختی با نظارت نماینده دادستانی و دادگستری کاشان، فقط و فقط به حساب بانکی به نام انجمن حمایت از زندانیان کاشان واریز شده و خواهد شد. ضمنا تمام مبلغی که بابت خرید بلیط کنسرت توسط مردم خوب کاشان پرداخت شده، تماما به همین حساب واریز خواهد شد.

از جناب دکتر دهقانی عزیز، دادستان محترم و فرهیخته کاشان بابت پیشنهاد این رویداد و همچنین مساعدت تمام و کمالشان از این اجرا و همچنین از تمام مسئولین شهر و به ویژه خیرین و نیکوکاران کاشانی که پای کار آمدند، بی نهایت سپاسگزاریم.
زنده باد مردم خوب و عزیز و بزرگوار و مهربان کاشان و ایران. دست بوس مهر و مهربانیتان هستم تا همیشه»

/