نمایش طرح‌هایی براساس اشعار فروغ فرخزاد/ نگاه شاعر نو می‌شود

به گزارش موسیقی نو نمایشگاهی از آثار سعید احمدزاده که نگاهی متفاوت به فروغ فرخزاد دارد با عنوان «پاره‌های تن، راهروی معنا» روز جمعه اول دی ماه در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند.

آثار سعید احمدزاده با طراحی‌هایی از فروغ فرخزاد و بر اساس اشعار او شکل گرفته است.

سعید احمدزاده متولد ۱۳۶۰ است. علاقه به نقاشی از دوران کودکی در درونش شکل گرفت. پس از پایان تحصیلات متوسطه، سال ۱۳۸۱ وارد دانشکده هنر و معماری تهران شد و تحصیل در رشته نقاشی را آغاز کرد. او نقاشی را به‌صورت حرفه‌ای از همین دوران پی گرفت و نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرد. آثار احمدزاده از سال ۱۳۸۸ تاکنون در گالری‌های دی، ماه، شکوه و شهرک بین المللی هنرهای پاریس و … روی دیوار رفته است. سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ آثار او در حراج کریستیز دبی عرضه شد. همچنین آثار احمدزاده به شش دوره از حراج تهران نیز راه یافته است.

احمدزاده در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه نوشته است: «تبدیل سوژه فروغ به تصویر، نمادین کردن تنانگی او در پیشگاه نگاه ما است. من پاره های تن او را از نو در راهرو معنا تصویر کرده ام تا همواره فراخوان اصالت در سکوت او باشم. سکوتی که هر چیز را عریان می کند تا از انفعال گریخته باشد. چهره ای که فراخوان حرکت است. من چهره او را به زبان تصویر آمیخته ام تا بیان از او، دلالت بر مواجهه و بیداری ما باشد.»

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ جمعه ۱ دی تا یکشنبه ۱۰ دی از ساعت ۱۱ الی ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی ولیعصر(عج)، بالاتر از خیابان فرشته، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ حضور یابند. گالری آرتیبیشن در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ فعالیت دارد.