مهلت ارسال جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی خانه‌ موسیقی تمدید شد

 

/

مهلت ارسال هفتمین دوره جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی خانه‌ موسیقی تمدید شد.

به گزارش موسیقی نو به دلیل استقبال علاقه مندان مهلت ارسال هفتمین دوره جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی خانه‌ی موسیقی تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین دوره جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی به دلیل درخواست و استقبال هنرمندان تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد.

هفتمین دوره جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی (موسیقی ایران) بعد از سه سال تعطیلی به دلیل کرونا دی ماه امسال برگزار می‌شود و به دلیل استقبال علاقه‌مندان مهلت شرکت و ارائه آثار در این رویداد تا ۳۰ شهریورماه تمدید شده است. پیش از این مهلت ارسال آثار به این جایزه ۱۵ شهریورماه امسال اعلام شده بود.

جایزه بهترین آلبوم موسیقی

خانه موسیقی ایران در نظر دارد از میان آلبوم‌های منتشر شده در حوزه موسیقی ملی ایران و در مقطع زمانی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۴۰۱ پس از تجزیه و تحلیل محتوایی و بررسی‌های لازم، بهترین آلبوم‌ها را انتخاب و در جشن موسیقی دی ماه امسال معرفی کند.

بهترین آلبوم‌های موسیقی ملی ایران در پنج بخش شامل موسیقی ایرانی (دستگاهی-ارکسترال،آثاری که با استفاده از سازها و فرم‌های کلاسیک ساخته شده است)، موسیقی کلاسیک غرب، موسیقی پاپ و موسیقی نواحی برگزیده خواهد شد.

آخرین جشن خانه موسیقی ایران سال ۱۳۹۷ برگزار شد و در سال ۱۳۹۸ علی‌رغم اعلام عمومی و گزینش آلبوم‌های برتر به علت وقوع برخی اتفاقات تلخ این جشن برگزار نشد. در نتیجه در جشن امسال برترین آلبوم‌های موسیقی سال ۱۳۹۸ نیز معرفی خواهند شد.

امسال برای نخستین بار معرفی آلبوم برتر موسیقی پاپ و موسیقی نواحی به بخش رقابتی دوسالانه‌های آلبوم برتر جشن خانه موسیقی اضافه شده است.

جایزه بهترین کتاب

در حوزه آثار مکتوب، خانه موسیقی پس از بررسی و داوری کتاب‌های منتشر شده در چهار رشته آموزشی، تالیف (علمی و پژوهشی)، ترجمه و آهنگسازی (نت و پارتیتور) که چاپ نخست آنها در مقطع زمانی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۴۰۱ منتشر شده باشد بهترین کتاب (چهار عنوان) را برمی‌گزیند.

متقاضیان شرکت در این دوسالانه تا ۳۰ شهریورماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به همراه فرم شرکت در رویداد به دبیرخانه جشن موسیقی به نشانی خیابان فاطمی غربی، بعد از خیابان جمالزاده، خانه موسیقی ایران ارسال کنند.