مایکل بولتون مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت

/

«مایکل بولتون» خواننده و شاعر آمریکایی اعلام کرد که به تومور مغزی مبتلا شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش موسیقی نو  این خواننده گفت که تا بهبودی کامل، به طور موقت از برنامه هایش کناره گیری کرده و استراحت خواهد کرد.

مایکل بولتون خواننده اعلام کرد که درست قبل از تعطیلات به تومور مغزی مبتلا شده است و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی گفت که این عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و در خانه به همراه خانواده خود دوران نقاهت را سپری می کند.

بولتون که ۷۰ ساله است، در این پست گفت: «زمان و انرژی خود را صرف بهبودی خود می‌کنم و این بدان معناست که باید یک استراحت موقت از تور موسیقی داشته باشم». او گفت که همیشه سخت ترین کار برایم این است که طرفدارانم را ناامید کنم، اما شک نکنید که من همه تلاشم را می کنم تا بهبودی خود را تسریع بخشم و به زودی به اجرای برنامه بازگردم.» بولتون گفت که در صورت امکان اخبار وضعیت خود را به روز رسانی خواهد کرد.

بولتون نوشت: « برای همه محبت‌ها و حمایت‌هایی که سخاوتمندانه در طول این سال‌ها به من نشان داده‌اید، بیسیار قدردان هستم. بدانید که من پیام های مثبت شما را در قلبم نگه می دارم.»

بولتون در صحنه موسیقی جاز و راک دهه ۱۹۷۰ شناخته شد و در دهه ۸۰ و ۹۰ به عنوان یک خواننده پاپ به شهرت رسید و در طول چندین دهه فعالیت خود با هنرمندانی مانند چر، باب دیلن و شانیا تواین کار کرد. بولتون جایزه گرمی را برای «چگونه باید بدون تو زندگی کنم؟» به خانه برد. او یکی از نویسندگان آن بود و جلد او «وقتی مرد یک زن را دوست دارد»، که در آلبوم او در سال ۱۹۹۱ به نام «زمان، عشق و حساسیت» ظاهر شد. او همچنین یک نیکوکار شناخته شده است که در سال ۱۹۹۳ موسسه خیریه مایکل بولتون را راه اندازی کرد که از زنان و کودکانی که قربانی فقر و آزار عاطفی، فیزیکی و جنسی شده اند حمایت می کند. همچنین او در چندین رویداد برای حمایت از کودکان و قربانیان خشونت خانگی شرکت کرده است.

منبع: www.nbcnews.com

ترجمه: موسیقی نو