کودکان غزه سال‌هاست که خنده را تنها بر صورت عروسک‌هایشان دیده‌اند

اهالی فرهنگ و هنر جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کردند

به گزارش موسیقی نو شماری از اهالی و فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با انتشار بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه کودکان زجرکشیده غزه را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: «بار دیگر جهان چهره ناپاک و اهریمنی رژیم غاصب اسرائیل را به چشم دید و پرده از ذات پلید این اهریمن برداشته شد. سال‌هاست که کودکان و نوجوانان فلسطینی، رویاهای خود را به دست فراموشی سپرده‌اند و در آتش جنگی نابرابر، در کنار پدران و مادران‌شان، بزرگ‌مردان و بزرگ‌زنانی کوچک شده‌اند. سال‌هاست که خنده را تنها بر صورت عروسک‌هایشان دیده‌اند و بر چهره کودکانه‌شان جز غباری از غم و رنج و درد از دست‌دادن‌های پیاپی نقش نبسته است. رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرزوهای کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آنها محروم بماند.

ما فعالان فرهنگ و هنر و ادبیات کودک و نوجوان، همراه تمام مردم سرزمین غیور ایران، جنایت اخیر رژیم پلید و سفاک اسرائیل را در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و عدالت‌خواه غزه محکوم می‌کنیم و به حرمت لبخندهایی که از صورت دنیا پاک شدند اعلام می‌داریم هر کجا کودکی هست برای شادی و زندگی پرامید او دعا می‌کنیم. برای به بار نشستن شکوفه‌های آرزوی کودکان زجرکشیده غزه دعا می‌کنیم. برای رهایی قدس شریف از چنگال خون‌چکان ظالم دعا می‌کنیم. و از خدا می‌خواهیم خواب تمام کودکان جهان آرام باشد. بی‌ترس از جنگ. بی اضطراب از تنهایی. بی‌دلواپسی از فردای بی‌کسی