زندگینامه «جنیفر لوپز» بازیگر و خواننده

 

موسیقی نو: «جنیفر لوپز» یکی از مشهورترین و مطرح‌ترین افرادی است که در حوزه‌های مختلفی از قبیل مدلینگ، بازیگری و خوانندگی خوش درخشیده است. او با حضور پر رنگ خود در «صنعت مدلینگ» و نیز فعالیت حرفه‌ای در حوزه موسیقی باعث شده است که عمده سرچ‌های گوگل به او اختصاص یابد.

 

جادوی خوانندگی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز همیشه سعی کرده است تا موسیقی‌هایی با ریتم‌های نامنظم و خارج از قالب ریتمی مشخصی بخواند تا هیجانات لازم را در موسیقی خودش جای دهد. از این سو، می‌توان به او لقب مادر موسیقی نامنظم را داد؛ چرا که اگر به تُناژ صدای او با دقت گوش فرا دهید خواهید فهمید که هیچ‌گاه دو کلمه متفاوت را با یک تناژ یکسان نمی‌خواند. او همیشه سعی کرده است تا به بهترین شکل تناژ را با ریتم و کلمات هماهنگ کند تا با موسیقی‌هایش گوش مخاطبش را نوازش دهد. این گوشه‌ای از هنر موسیقی جنیفر بود؛ او عمده‌ای از این هنر‌ها را کنار هم قرار داد تا امروزه از او به عنوان یکی از برجسته‌ترین خوانندگان دنیا نام ببریم.

 

 

رکورد بازیگری جنیفر لوپز

جنیفر لوپز اولین تجربه بازیگری خود را در سال ۱۹۹۱ در فیلم «در رنگ‌های زنده» تجربه کرد و پس از گذشت چند سال فیلمی به او پیشنهاد شد که در آن نقش اصلی‌ را ایفا می‌کرد. در این فیلم او در نقش سلنا قرار گرفت تا بتواند برای دومین بار تجربه بازیگری را در عرصه سینما، آن هم در نقش اصلی تجربه کند. جنیفر لوپز یکی از رکوردهای سینمای «هالیوود» آن زمان را شکست؛ این رکورد با بازی در فیلمی با دستمزد یک میلیون دلار شکسته شد. بعد از بازی جنیفر در این فیلم حاشیه‌های این فیلم آنقدر زیاد شد که باعث شد محبوبیت جنیفر در میان مردم دوچندان شود. جنیفر در آن زمان لقب گران قیمت‌ترین بازیگر هالیوود را از آن خود کرد و تا مدت زیادی انحصار این عنوان را برای خودش حفظ کرد.

 

 

خوانندگی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ تصمیم گرفت تا همانطور که در عرصه فیلم خوش درخشید، در عرصه موسیقی نیز برای خودش انحصار طلبی کند و خوش بدرخشد. به دنبال این تصمیم، نخستین آلبوم رسمی خود را با نام «آن د سیکس» در همان سال منتشر کرد.

 

 

جنیفر لوپز آلبوم دوم موسیقی خودش را درست زمانی منتشر کرد که از فیلم «طراح مراسم ازدواج» پرده برداشته بود. او این دو رویداد مهم را درست در یک روز قرار داد تا تمام مردم را شوکه کند و به مردم بفهماند که اگر بخواهد می‌تواند هم‌زمان دو شاهکار بزرگ را در دو عرصه مختلف رونمایی کند. آنقدر این فیلم و آلبوم موسیقی‌اش در دنیا سروصدا به پا کرد که توانست بیشترین فروش را داشته باشد و جنیفر لوپز را مشهورتر از پیش کند.

 

استفاده مفید از شهرت

ظاهرا جنیفر به کم راضی نیست و حتی با در دست داشتن گوی قدرت و رقابت در عرصه موسیقی، بازیگری و مدلینگ و برتری چشمگیرش نسبت به رقبا، باز هم تشنه به دست آوردن گوی قدرت در عرصه تجارت و برندینگ است. جنیفر با استفاده از لوگو و برند اسمی خودش توانسته یک بیزینس بزرگ را برای خودش دست و پا کند که در زمینه‌های مختلفی از قبیل عطر، ادکلن و وسایل‌ تزیینی و حتی ساخت و مجری گری برنامه‌های تلویزیونی و تیزر‌های تبلیغاتی نیز فعالیت کند.

 

 

 

همسرهای جنیفر لوپز

اولین رابطه دوستی و صمیمی جنیفر لوپز با «شان کامز» بود که این رابطه آنقدر صمیمی شد که سبب گشت تا شان کامز، جنیفر را در مراسم جوایز گرمی ۲۰۰۰ همراهی کند و شاید این اتفاق بدین دلیل بوده که همه متوجه رابطه بین جنیفر و شان کامز شوند.

 

یکی از شرم آورترین رابطه‌های جنیفر این بود که علی رغم ازدواج کردن و تشکیل زندگی مشترک با «کریس جاد»، بنا به یک سری دلایل که روشن نیست، او وارد رابطه‌ای عاشقانه با «بن افلک» شد و این رابطه عاشقانه سبب شد تا دید همگان را نسبت به خودش منفی کند.

 

رابطه جنیفر با همسرش یعنی «مارک آنتونی»، جزء طولانی‌ترین رابطه‌های او بود که این رابطه از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۱۱ به اتمام رسید. خوب است بدانید جنیفر در فوریه سال ۲۰۰۸ فرزندهای دوقلوی خود با نام‌های اما و ماکسیمیلیان به دنیا آورد.

 

 ظهور رابطه جنجالی جنیفر لوپز و بن افلک

چندی پیش در پارکی دیده شده جنیفر با بن افلک در حال قدم زدن‌های عاشقانه با یکدیگر هستند و همه از این رابطه که عملا رسانه‌ای شده و در تمام شبکه‌های اجتماعی فیلمش دست به دست می شود شوکه شده اند؛ علی الخصوص نامزد قبلی جنیفر لوپز.