«ارغنون» برنامه ای موسیقی محور در رادیو گفت و گو

موسیقی هنری است که در بین دیگر هنرها ناب ترین و بی واسطه ترین هنر است اما همین هنر بی واسطه وقتی در متنی اجتماعی، سیاسی، و یا فرهنگی قرار می گیرد بیانگر همان حال و هواست و حاوی پیام های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود که گاهی به صورت نماد و نشانه گروه یا اندیشه ای خاص در می آید.

به گزارش موسیقی نو: برنامه تخصصی موسیقایی «ارغنون» هر پنجشنبه شب زنده از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از «رادیو گفت وگو» پخش می شود . ارغنون به صورت موضوعی رویدادهای موسیقایی کشور و بررسی آثار در گونه های مختلف موسیقی را با حضور میهمانان کارشناس حضوری وتلفنی دنبال می کند.
حضور استادان موسیقی و دیگر حوزه های علوم انسانی با دیدگاه ها و نقطه نظرات مختلف با هدف شفاف سازی و ارائه راهکارهای ساماندهی این حوزه از دغدغه های مهم این برنامه است.

این پنجشنبه موضوع خانه موسیقی و انتخابات برگراز شده اش است با میهمانانی چون: شهرام صارمی ، علی مغازه ای و سید ابوالحسن مختاباد در کنار آیتم های معرفی کتاب و اخبار موسیقایی به سردبیری و کارشناس مجری گری رضامهدوی و تهیه کنندگی نادر بنیصفار .

 

 

گفتنی است رضامهدوی موسیقی پژوه ایرانی از سال ۱۳۷۱ تا کنون برنامه سازی تخصصی را در رادیو و تلویزیون سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

ارغنون از موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵مگاهرتز و یا اپلیکیشن رادیو گفتگو و یا اپلیکیشن ایرانصدا به صورت برخط قابل شنیدن است .
علاقه مندان به مباحث موسیقی می توانند با ورود به صفحه اجتماعی برنامه در سایت رادیو گفت و گو نیز مباحث برنامه را دنبال کنند.

/برنامه ارغنون