دومین جلسه هیات مدیره برگزار شد؛

گزینه‌های مدیرعاملی خانه موسیقی بررسی شدند

گزینه‌های مدیرعاملی خانه موسیقی بررسی شدند

 

در دومین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی موضوعاتی از جمله انتخاب مدیرعاملی، مسائل صنفی، فعالیت‌های موسیقایی، وضعیت آموزشگاه‌ها و برگزاری کنسرت‌ها در شرایط کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خانه موسیقی، دومین جلسه هیأت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان رئیس هیأت مدیره و سخنگو، حمیدرضا اردلان نایب رئیس، حمیدرضا عاطفی دبیر، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی، محسن رجب پور و آذر هاشمی بازرس روز یکشنبه ۷ آذر در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه مباحث مربوط به مسائل صنفی، فعالیت‌ها، وضعیت کنسرت‌ها و آموزشگاه‌های موسیقی با توجه به شیوع کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای هیات مدیره به پیگیری مشکلات اهالی موسیقی تاکید و ابراز امیدواری کردند با توجه به واکسیناسیون عمومی در کشور و رفع برخی محدودیت‌ها، فعالیت‌های موسیقی به زودی از سر گرفته و موجب رونق این فعالیت‌ها شود. همچنین در این جلسه و در ادامه بررسی‌های جلسه قبل، موضوع انتخاب مدیرعامل براساس شرایط و ویژگی‌های مدیریتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

داریوش پیرنیاکان رئیس هیات مدیره در این جلسه گفت: اعضای هیات مدیره هریک بر اساس ارتباط و شناخت خویش و با مشورت با دیگر اعضای پیشکسوت، از بین خواص و مدیران مجرب، درخواست‌ها، برنامه‌ها و رزومه‌هایی دریافت کرده‌اند و تاکنون نسبت به معرفی نخبگان و مدیران شایسته پیشنهادهایی داشته‌اند که هر یک به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به مشکلات حقوقی و مالی خانه، هیات مدیره پس دریافت برنامه‌ها و بررسی‌های لازم نسبت به معرفی مدیرعاملی توانا و زبده هرچه سریع‌تر تصمیم گیری کند.

لازم به توضیح است، طبق ماده ۲۱ اساسنامه خانه موسیقی اعضای هیات مدیره از بین خود یا خارج از آن یک نفر را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌نماید که انتخاب مجدد مدیرعامل برای دوره‌های بعد بلامانع است.

با توجه به توضیح پایانی سامانه خبری خانه موسیقی به نظر می‌آید احتمال حضور حمیدرضا نوربخش به عنوان مدیرعامل خانه موسیقی در دوره جدید فعالیت‌های این مجموعه صنفی دور از ذهن نباشد. این در حالی است اسامی هنرمندانی که رییس هیات مدیره خانه موسیقی از آن‌ها به عنوان نامزد پست مدیرعاملی ذکر کرده، هنوز در دسترس رسانه‌ها قرار نگرفته است.