گروه کره‌ای «BTS» منحل می‌شود

 

(BTS) گروه موسیقی معروف کره‌ای، در جشنی که به مناسبت نهمین سالگرد تاسیسشان برگزار شد، خبر ناامیدکننده‌ای برای طرفدارانشان در سرتاسر جهان داشتند؛ آن‌ها اعلام کردند برای تمرکز بر حرفه انفرادی خود نیاز به استراحت و توقف دارند.

به گزارش موسیقی نو به نقل از ایسنا از الجزیره، اعضای گروه در ویدیویی که برای طرفدارانشان منتشر کرده‌اند گفته‌اند که خسته هستند و مرحله سختی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که گروهشان قوی‌تر از قبل باز خواهد گشت.

شوگا، ستاره ۲۹ ساله این گروه کی پاپ گفته است که ما در حال حاضر در یک توقف مقطعی هستیم.

شرکت هایپ که مدیریت این گروه کره‌ای را بر عهده دارد، تلاش کرده که نگرانی طرفداران، از این خبر را کم کرده و از واکنش‌های خبری اقدام گروه بی تی اس بکاهد.

این شرکت گفته است بی تی اس، متوقف نشده و آن‌ها به صورت گروهی و یا انفرادی به کارشان ادامه خواهند داد. به گفته این شرکت، اعضای گروه در این دوره بیشتر بر کارهای فردی خود تمرکز خواهند داشت. جزئیات بیشتری توسط این شرکت منتشر نشده است.

اعضای گروه بی تی اس در ویدیویی که منتشر کرده‌اند، خود، دلیل اینکه احساس می‌کنند نیاز به استراحت نیاز دارند را شرح داده‌اند.

آر اِم عضو ۲۷ ساله گروه گفته است، همیشه فکر می‌کنم گروه بی تی اس از دیگر گروه‌ها متفاوت است. اما مشکل، خود کی پاپ و خود شهرت است که به انسان فرصت بلوغ نمی‌دهد. او افزوده است که اعضای گروه احتیاج دارند تا هر یک موسیقی خاص خود را کشف کنند و زندگی حرفه‌ای خود را به صورت انفرادی پیگیری کنند.

جان کوک ۲۴ ساله هم گفته است: بی تی اس با این کار قوی می‌شود. ما باید مدتی از هم جدا باشیم تا یاد بگیریم دوباره متحد شویم. امیدوارم این کار را یک چیز منفی تلقی نکنید. این یک گام درست بوده و به نفع همه است. قول می‌دهیم روزی بالغ‌تر از الان ظاهر شویم. او همچنین از هوادارانشان برای تصمیمی که گرفته‌اند، طلب دعای خیر کرده است.

شوگا، دیگر عضو این گروه، گفته است که این اقدام به معنای جدایی اعضای گروه نبوده و آن ها فقط برای مدتی جدا از هم خواهند بود.

جیمین ۲۶ ساله نیز خطاب به هوادارانشان در سرتاسر جهان گفته است که آن‌ها دلیل موفقیتی هستند که بی تی اس به دست آورده است.

جیمین گفته است که ما می‌خواهیم فکر کنیم که چه نوع تصویری از یک هنرمند را باید در ذهن طرفدارانمان بر جای بگذاریم، به همین دلیل به دوره‌ای به استراحت نیاز داریم. ما تلاش می کنیم هویت خود را بیابیم و این یک روند طولانی و استرس زاست.

گاردین نوشته است که برخی از هواداران کی پاپ حدس می‌زنند که وظیفه خدمت سربازی در کره جنوبی، دلیل جدایی موقت اعضای گروه بی تی اس باشد. جین که بزرگترین عضو گروه است و ۲۹ سن دارد، قرار است تا پایان سال جاری دو سال خدمت سربازی را آغاز کند.

گروه کره‌ای بی تی اس که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، متشکل از هفت عضو است که در زمان تاسیس گروه، همگی نوجوان بودند. این گروه توانسته‌ موفقیت‌های زیادی را به ثبت برساند و در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورد. بی تی اس بیش از یک میلیارد دلار از طریق محتوایی که در فضای مجازی بارگذاری می‌کند و نیز فروش آلبوم هایش به دست آورده است.

این گروه اخیرا به خاطر بازدید از کاخ سفید، برای رساندن پیام مبارزه با نژادپرستی به رییس جمهور آمریکا، خبرساز شده بود.

.