چه در کنج قفس باشم چه در پرواز می‌خوانم

موسیقی نو:به نقل از صبا، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر مهاجرت سالار عقیلی و محمد معتمدی خوانندگان مطرح کشور منتشر شد که در پی این اخبار محمد معتمدی عنوان کرد: در ایران متولد شده و در ایران هم خواهد مُرد.

سالار عقیلی نیز در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد: چند روز گذشته خبری مبنی بر مهاجرت من منتشر شد. نمی‌دانم چرا این روزها مد شده است و دوست دارند بگویند هنرمندان مهاجرت کرده‌اند؟ مانند شایعه‌ای که برای رضا رشیدپور نیز پخش شد که البته او نیز در صفحه شخصی اینستاگرامی خود اعلام کرد که این صحبت‌ها شایعه‌ است. نباید فراموش کنیم که درباره پرواز همای نیز این حرف ها زده شد.

او ادامه داد: اما من باید بگویم که اخبار مرتبط با مهاجرت من و خانواده‌ام نادرست و تنها شایعه است و من کماکان در خدمت شما مردم ایران هستم. همانطور که قبلا هم گفتم: چه در کنج قفس باشم چه در پرواز می‌خوانم، قناری فطرتم تا زنده ام آواز می‌خوانم، زبانم از حدیث عاشقی کی خسته می‌گردد، سرود عشق را ۱۰۰ بار خواندم باز می‌خوانم.

عقیلی در ادامه عنوان کرد: این خبر دروغین و کذب است و من نیز از طریق وکلای خود و مراجع قضایی پیگیر رسیدگی به این مسئله هستم.

او در پایان بیان کرد: نکته جالب این‌ است که بعضی از دوستان هنرمند نیز یک کاریکاتور از من را در صفحه شخصی اینستاگرام‌ خود منتشر کردند و هرچه که خواستند و می‌توانستند درباره من گفتند. در این روزها است که می‌توانیم افراد اطراف خود را بهتر بشناسیم.