واکسیناسیون اعضای خانه موسیقی تمدید شد

واکسیناسیون هنرمندان و اعضای خانه موسیقی با توجه به درخواست های اعضا در روزهای ۶ و ۷ مهر نیز انجام می شود.

به گزارش موسیقی نو: به نقل از سایت خانه موسیقی، پس از انجام واکسیناسیون هنرمندان در روز های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه، درخواست های زیادی از سوی اعضای خانه موسیقی برای انجام واکسیناسیون مطرح شد که با تلاش های خانه و هماهنگی با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران، مقرر شد پایگاه واکسیناسیون هنرمندان در روز های سه شنبه و چهارشنبه (۶ و ۷  مهرماه) در محل خانه موسیقی برقرار باشد.

 

هنرمندان و اعضای خانه موسیقی که متقاضی واکسینه شدند هستند می توانند با مراجعه به سامانه  http://iranhmusic.ir/crm/reg.php  اطلاعات خود را وارد کرده و در یکی از روزهای ۶ یا ۷ مهرماه به خانه موسیقی مراجعه نمایند تا واکسیناسیون آنها انجام شود.

 

لازم به توضیح است، واکسیناسیون از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و لیست نوبت دهی ساعت ۱۵ بسته می شود و افرادی که تا این ساعت به خانه موسیقی مراجعه کنند واکسینه می شوند. اولویت نوبت دهی نیز بر اساس ثبت نام در سامانه است.

 

اعضای خانه موسیقی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۶۶۹۱۷۷۱۱، ۶۶۹۱۷۷۱۲  تماس حاصل کرده و یا از طریق نرم افزار واتس اپ با شماره اختصاصی خانه موسیقی ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ سوالات خود را مطرح کنند.

 

نشانی «پایگاه واکسن هنرمندان»: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک۲۷۰