نخستین آلبوم بی‌کلام وحید پویان با عنوان «جهان در دستان من»، منتشر شد

نخستین آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من»، منتشر شد

 

نخستین آلبوم بی‌کلام «وحید پویان»، آهنگساز و نوازنده فلامنکو با عنوان «جهان در دستان من» پیش‌روی شنوندگان قرار گرفت و منتشر شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری ایرنا، وحید پویان از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی که سابقه همکاری با رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و دیگر خوانندگان موسیقی پاپرا در کارنامه کاری خود دارد، در تازه‌ترین فعالیت خود یک آلبوم بی‌کلام با عنوان جهان در دستان من را شامل شش قطعه در قالب موسیقی پاپ فلامنکو منتشر کرد.
وحید پویان که سبک فلامنکو بزرگ‌ترین الهام‌بخش او طی سال‌ها فعالیتش در موسیقی بوده، درباره انتشار نخستین مجموعه آثار خود توضیح داد: دلیل اصلی انتشار این آلبوم آشنایی طیف گسترده‌تری از مخاطبان با موسیقی فلامنکو در قالب راحت‌تر بود؛ زیرا این سبک ممکن است در دستگاه‌های گوناگون به‌تنهایی از حوصله مخاطبان ایرانی خارج یا برای آنان ناآشنا باشد. به همین خاطر تلاش کردم تا با ترکیب ریتم‌های شرقی و سیکل آکوردهای پاپ؛ قالب این آهنگ‌ها را به سلیقه مخاطب ایرانی نزدیک‌تر کنم و ریتم رومبا (۴/۴) یکی از بارزترین ریتم‌هایی هست که با سلیقه مخاطب ما همخوانی دارد و  مطابق و ترکیبی از نت‌های احساسی و قابل‌درک ماست.

این آهنگساز انتشار نخستین آلبوم بی‌کلام خود را اتفاقی مهم در دوره فعالیتش عنوان کرد و افزود: ازآنجاکه موسیقی فلامنکو برای من از ابتدای شروع فعالیتم تاامروز، بسیار الهام‌بخش بوده درنتیجه انتشار مجموعه آثارم در این سبک، از ارزش بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ساخته‌هایم محسوب می‌شود زیرا همیشه برای آهنگسازی در کارهای باکلام پاپ نیز از سبک فلامنکو ایده گرفته‌ام.

وی در پایان درباره همکاری با هنرمندان عرصه موسیقی پاپ بیان کرد: در آینده کارهایی به آهنگسازی من با صدای خوانندگانی همچون علیرضا عصار، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، مهدی یراحی، کوروش معظمی و یوسف بهراد منتشر خواهد شد.
شهر باران به خوانندگی شهاب رمضان، بی‌دفاع، مغلوب، چشم تو، تلقین و نمیشه ادامه داد به خوانندگی مهدی یراحی، گمونم، هست و نیست و تنهاترین به خوانندگی رضا صادقی، غریبه و ترکم کرد به خوانندگی احسان خواجه امیر از جمله آثاری هستند که طی سال‌های گذشته به آهنگسازی وحید پویان منتشر شده اند.
آلبوم بی‌کلام جهان در دستان من با آهنگسازی وحید پویان توسط موسسه نوای اساطیر از طریق وب‌سایت‌های معتبر موسیقی و پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.