موسیقی تئاتر ایران صاحب صنف شد

موسیقی تئاتر ایران صاحب صنف شد

 

با برگزاری مجمع عمومی موسسان، انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران تشکیل شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران، نخستین گردهمایی عمومی فوق‌العاده این انجمن صنفی به عنوان مجمع موسسان، روز یکشنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور آهنگسازان، خوانندگان و نوازندگان تئاتر کشور در عمارت خانه تئاتر برگزار شد و اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.

پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیأت رئیسه و ناظران، ابتدا اساسنامه انجمن صنفی با اکثریت آرا به تصویب رسید و متعاقبا روزنامه کار و کارگر برای درج آگهی‌های انجمن با تایید اکثریت حاضران معین شد.

پس از اعلام و درج اسامی نامزدهای هیأت مدیره و بازرسی، انتخابات با حضور و نظارت نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و اعضای اولین هیأت مدیره و بازرسان انجمن موسیقی تئاتر ایران به شرح ذیل معرفی شدند.

اعضای اصلی هیأت مدیره عبارتند از:

١: سعید ذهنی

۲: ریچارد عیسی‌پور

٣: شروین عباسی

۴: شهرام نجاتی

۵: فرشاد فزونی

اعضای علی‌البدل هیأت مدیره عبارتند از:

١: محمد فرشته نژاد

٢: حامد ابراهیمی

بازرس: علی المعی

بازرس علی البدل: احسان تارخ

بدین ترتیب انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران تاسیس شد و هیأت مدیره این انجمن پیرو تشکیل اولین جلسه خود در روز چهارشنبه مورخ ١٢ آبان‌ ١۴٠٠ در حضور همه منتخبان اصلی و علی البدل و بازرسان با تعیین سمت‌های اجرایی رسماً ٱغاز به کار کرد. در این جلسه، سعید ذهنی به عنوان رئیس، شهرام نجاتی به عنوان نایب رئیس و شروین عباسی در سمت دبیر اجرایی هیأت مدیره، ریچارد عیسی پور به عنوان خزانه‌دار و محمد وفایی به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن صنفی مذکور انتخاب و منصوب شدند.

در جلسه دوم هیأت مدیره این انجمن صنفی، سیاست‌های کلی، چشم‌اندازها، خط مشی و برنامه‌های کاری هیأت مدیره و انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران، بررسی، تبیین و تعیین شد.