محسن یگانه پس از ۳ سال کنسرت می دهد

 

«محسن یگانه» از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان سرانجام بعد از سه سال دوری از اجراهای زنده موسیقی در ایران روز پنجم فروردین ماه سال آینده کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرنگار مهر، «محسن یگانه» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که طی سال‌های اخیر کنسرتی را در ایران برگزار نکرده بود، سرانجام بعد از سه سال دوری از اجراهای زنده روز پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

این کنسرت در حالی روز پنجم فروردین ماه ساعت‌های ۱۸:۴۵ و ۲۲ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت که هنوز از میزان قیمت بلیت و نحوه گنجایش ظرفیت سالن‌ها اطلاع رسانی صورت نگرفته است. شرایطی که به نظر می‌آید دست‌اندرکاران این کنسرت‌ها را منتظر نگه داشته تا هم درباره قیمت بلیت کنسرت‌ها و هم مشخص شدن ماجرای نحوه چینش ظرفیت سالن به شرایط باثبات‌تری برسند.

محسن یگانه که طی سال‌های اخیر صبحت ها و حاشیه‌های فراوانی درباره وی از جمله مهاجرت به خارج از کشور مطرح شده، یکی از خوانندگانی است که همچنان در ردیف پرمخاطب‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران قرار داشته و آثارش با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

این خواننده در پاییز سال ۱۳۹۷ در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت‌های پاییزی خود پرداخت.

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب – ۱۳۸۹»، «حباب – ۱۳۹۰» و «نگاه – ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.