با حضور مسوولان فدارسیون دوچرخه‌سواری؛

«علیرضا افتخاری» سفیر فدراسیون دوچرخه‌سواری شد

 «علیرضا افتخاری» خواننده کشورمان به عنوان سفیر انگیزه و سلامت فدراسیون دوچرخه‌سواری معرفی شد.

موسیقی نو: به نقل از ایرنا، در مراسمی با حضور محمود رشیدی رییس و مسوولان فدارسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، پیشکسوتان و قهرمانان، علیرضا افتخاری خواننده کشورمان به عنوان سفیر این رشته معرفی شد.

استاد افتخاری که از مفاخر موسیقی و هنر ایران محسوب می‌شود، در این خصوص گفت:  اول باید از تلاش‌ها و زحمات مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری تشکر کنم و اهدای حکم عضو جدید خانواده بزرگ رشته دوچرخه‌سواری را مایه افتخار و غرور خود می‌دانم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم دوچرخه‌سواری را بیش از پیش توسعه دهیم و آلودگی را از سطح شهرهای خود پاک کنیم. فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در تمام خانواده‌ها و شهرهای کشور ترویج پیدا کند و من نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا سهم کوچکی در این مهم ایفا کنم.

در ادامه این مراسم، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز گفت: حضور استاد افتخاری در بین اعضای خانواده دوچرخه‌سواری اتفاقی بزرگ و غرورآفرین است، ورزش و هنر می‌توانند به عنوان دو بخش تاثیرگذار در جامعه در سلامتی و شادابی مردم سهم بسزایی داشته باشند و بر همین اساس امروز شاهد حضور یکی از مفاخر هنر و موسیقی ایران در جمع خودمان هستیم.

وی تصریح کرد: این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و تلاش خواهیم کرد تا سوای قهرمانی به توسعه بخش همگانی و فرهنگی رشته دوچرخه سواری نیز اهمیت بیشتری بدهیم و امیدواریم با حضور استاد افتخاری در راس این هرم ، شاهد حضور چهره های برجسته بسیاری در خانواده بزرگ دوچرخه سواری سراسر کشورمان باشیم.