شگفتانه «بابک زرین» و یک خواننده جوان در برج میلاد

 

به گزارش خبرنگار موسیقی نو، کنسرت محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی برای نخستین بار بر استیج برج میلاد توانست در دو سانس مخاطبان خود را با خود همراه کند. در ابتدای کنسرت امین سالمی قطعه‌ای بی کلام از قطعات ساخته شده بابک زرین را به همراه ارکستر نوای آفتاب اجرا و پس از آن از آهنگساز تقدیر و تشکر کرد.

سپس قطعات زنده یاد همایون خرم و بابک زرین شامل ای عشق، طبیب عشق، بی ادعا دردم این است، از من بگذر،  مدار عقل، عشق ادامه دار، بانوی باران،  ، درمیان گلها، شهر غمگین ، عشق و گناه، ای گل  اجرا شد.

تمامی قطعات در کنسرت به صورت ویدئووال با تصویر و متن در صحنه و ویدئووال‌های دو طرف سالن پخش شد.

در این دو سانس کنسرت میهمانانی همچون دکتر رضا مهدوی دبیر جشنواره موسیقی فجر، احمدرضا اسعدی، بابک شهرکی، سید جواد هاشمی، ایرج نوذری، رامین راستاد، عماد آرام، محسن قصابیان، سیاوش چراغی‌پور هنرمندان سینما و تلویزیون و … حضور داشتند.

امین سالمی در بخشی از کنسرت با تشکر از حضور مردم در این کنسرت که دارای یک خواننده جوان و تازه کار است، گفت: محمدرضا منصوری سی و سه سال دارد اما بسیار حرفه‌ای و با اخلاق است و امید که بتواند این مسیر را خوب طی کند و ما هم کنارش هستیم. وی بسیار حرفه‌ای تر از خواننده‌های پیشکسوتی که ما قبلا قرار بود با آنها کار کنیم، رفتار می‌کند و منصفانه درباره او قضاوت کنیم و دامن به حواشی نزنیم!

وی افزود: من تمام قد از او دفاع می‌کنم و سابقه بیست و پنج ساله فعالیتم را پشت کار او می‌گذارم امید که بتوانیم با هم ادامه دهیم.

سالمی در حاشیه برپایی کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی نو گفت: اجرای این کنسرت با محمدرضا منصوری بسیار حرفه‌ای و بدور از حواشی صورت گرفت،‌هرچند عده‌ای تلاش کردند که حاشیه درست کنند اما واقعیت این است که او با اخلاق و حرفه‌ای عملکرد.

سپس بابک زرین آهنگساز هم پشت تریبون قرار گرفت و از تیم ارکستر نوای آفتاب که بیش از چهار ماه است ، درگیر اجرا هستند تشکر کرد و گفت: به جشن ترانه و موسیقی سالم خوش آمدید. امید که ازاین دست برنامه‌ها بین خواننده‌ها بیشتر شود.

وی سپس یک آهنگ شگفتانه که جزو رپرتوآر کنسرت نبود را با پیانو نواخت و منصوری نیز آن را به زیبایی در هر دو سانس اجرا کرد.

آخرین قطعه کنسرت نیز تقدیم به مردم ایران با نام «سرزمین عاشقان» شد.