شنیدن صدای یک خواننده دیگر در کنسرت حمید هیراد

 

حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ دوشنبه شب، یازدهم بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با ارکستر جدیدش طی ۲ سانس به صحنه رفت.

به گزارش موسیقی نوبه نقل از امور رسانه ای کنسرت، «حمید هیراد» شامگاه دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

در کنسرتی که پیش روی مخاطبان قرار گرفت، بخشی از صحنه به گروه دف‌نوازان اختصاص داده شده بود. بخشی از صحنه هم به نوازندگان سازهای زهی اختصاص داده شده بودکه بر این اساس چهار نوازنده ویلن و یک نوازنده ویلنسل، ارکستر را در حین اجرا همراهی می‌کردند. ضمن اینکه امیرمیلاد نیکزاد رهبر ارکستر هم روی صحنه بود و تمرکزش بر هماهنگی نوازندگان بود.

هیراد در جایی از کنسرت خودش به دف‌نوازی مشغول شد که بسیار مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

این کنسرت اما یک اتفاق ویژه هم داشت. در میانه‌های اجرا بود که نور صحنه گرفته شد. تماشاگران در حالی که سالن در تاریکی فرو رفته بود، نور چراغ‌ های گوشی خود را روشن کردند. بعد از دقایقی یک باره صدای آواز خواندن خواننده‌ای در سالن پخش شد که مشخص بود صدای هیراد نیست اما چراغ‌ها که روشن شد، مشخص شد که «مصطفی راغب» روی صحنه آمده و مشغول آواز خواندن است.

راغب پس از دقایقی آواز خواندن، با همراهی هیراد، آهنگ «جذاب» را اجرا کرد.

«مجنون»، «انفرادی»، «دلارام»، «نیمه ی جان»، «دنیام»، «راز»، «خدا»، «مستم کن»، «شوخیه مگه»، «قلب»، «آخرنماندی»، «جذاب»، «دلبر»، «خوشم میاد»، «بیتاب»، «یار» و «هلهله» آهنگ‌هایی بود که حمید هیراد در این کنسرت برای حاضران در سالن اجرا کرد.