ساکت کتاب «خوشه چین تاک همسایه» را منتشر کرد

 

«کیوان ساکت» از انتشار کتاب جدید خود با عنوان «خوشه چین تاک همسایه» خبر داد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از روابط عمومی اثر، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ ریزی برای انتشار کتاب جدیدم هستم که عنوان این کتاب «خوشه چین تاک همسایه» است و این اثر اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: این اثر شامل ۲۴ اثر از آهنگسازان بزرگ چون موتزارت، باخ، شوپن، پاگانینی، ویوالدی، چایکوفسکی و… است. این آهنگ‌ها که برای پیانو و ویولن و یا گیتار بوده است را برای ساز تار و یا سه تار ساماندهی کرده‌ام.

این آهنگساز افزود: این اثر در مرحله ویرایش و بازخوانی قرار دارد و من تلاش کردم دفتری منتشر کنم که دارای کمترین ایراد از نظر انگشت گذاری و … باشد. در نوشتن آهنگ‌های این دفتر هنرمندانی چون مجید محمدی، سالار زمانیان و… با من همکاری کرده‌اند.

این هنرمند در پایان گفت: بیشتر این آهنگ‌ ها برای ساز پیانو نوشته شده است و من تصمیم گرفتم این آثار را برای ساز تار و پیانو منتشر کنم تا علاقه‌مندان و هنرجویان بتوانند از این اثر استفاده کنند که امیدوارم این کتاب تازه برای افزایش مهارت و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی و نیز علاقه مند کردن بیشتر هنرجویان مفید باشد.

 

.