زندگینامه «هری استایلز»/ نابغه ای خوش صدا

 

 

خواننده ها و هنرمندان زیادی در طول این سال ها پا به عرصه هنر گذاشتند و چندی خوش درخشیدند. اما بعد از مدتی دیگر خبری از خیلی ها نبود؛ چرا که صرفا تولید کننده بودند و توجهی به سلیقه و علایق شنونده‌ها و یا بیننده‌ها نداشتند. همین امر موجب شد تا مدتی فقط به سبب تولیداتی که داشتند بدرخشند و در این موج قرار بگیرند تا تاریخ مصرفشان به سر آید.هنر ذات مقدسی دارد. برای هنرمند بودن باید آداب آن را رعایت کرد تا ماندگار شد و در یادها ماند. «هری استایلز» از جمله کسانی بود که بسیار به این نکته توجه داشت. او سلیقه شنونده را تحلیل می‌کرد و آن را مورد توجه قرار می داد.

 

موسیقی نو:  هری ادوارد استایلز یکی از مطرح ترین خواننده های بریتانیایی است که در تاریخ ۱ فوریه ۱۹۹۴ متولد شد. او علاوه بر خوانندگی در حوزه ترانه سرایی و بازیگری هم فعالیت دارد.

وی عرصه موسیقی را از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی استعدادیابی صدا، «ایکس فاکتور»، آغاز کرد. او در این مسابقه به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و در مراحل اولیه حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره برای تشکیل گروه وان دایرکشن به همراه چهار شرکت کننده دیگر به این برنامه بازگردانده شد.

بعد از تعلیق گروه وان دایرکشن، در سال ۲۰۱۶، استایلز به عنوان هنرمند مستقل با کمپانی کلمبیا رکوردز قرارداد همکاری امضا کرد.

 

 

بیوگرافی هری استایلز

استایلز در ردیچ ووسترشر به دنیا آمد و در هولمز چیل، چشر انگلستان بزرگ شد. او در مدرسه Holmes Chapel Comprehensive تحصیل کرد. مادر وی کاکس و پدرش دزموند استایلز نام دارد.

بسیاری از اجدادش کارگران مزرعه در نورفولک بودند. او یک خواهر بزرگتر از خود به نام جما دارد. والدین او هنگامی که هفت سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

پس از طلاق، مادر استایلز با «رابین توییست» ازدواج کرد. هری استایلز رابطه بسیاری خوبی با رابین داشت. رابین در سال ۲۰۱۷ بعد از سال ها مبارزه با سرطان درگذشت.

هری در سن شانزده سالگی به صورت پاره وقت در یک نانوایی کارمی‌کرد.

او زمانی که کودک بود، علاقه زیادی به خوانندگی داشت. از آرتیست های مورد علاقه او الویز پرسلی، گروه‌های راک بیتلز و بان جوی را میتوان نام برد. هری استایلز قبل از عضویت در گروه وان دایرکشن، خواننده اصلی گروهی به نام وایت‌اسکیمو بود و با این گروه برنده جایزه مسابقه محلی شد.

 

 

 

فعالیت هری استایلز در گروه وان دایرکشن

هری استایلز در سال ۲۰۱۰ در برنامه اکس فکتور بریتانیا ظاهر شد و از دو داور رضایت گرفت؛ اما متاسفانه از یکی از داوران نظرات خوبی دریافت نکرد. اما باز هم به دلیل داشتن دو رای مثبت، به مرحله بعد راه پیدا کرد. هری در مرحله بعد، در گروهی که شامل لیام پین، لوییس تاملینسون، زین مالک و نایل هوران می‌شد، قرار گرفت.

آنها نام این گروه را وان دایرکشن نهادند که در نهایت هم در مسابقه موفق شدند. وان دایرکشن به سرعت، به موفقیت چشمگیری دست یافت. آلبوم اول این گروه همه شب بیدار نام داشت. مرا به خانه ببر در سال ۲۰۱۱، خاطرات نیمه شب در سال ۲۰۱۲ از آثاری بود که توسط این گروه منتشر شد.

این گروه رکوردهای بسیار زیادی را شکست. از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به موزیک ویدیو best song ever در سال ۲۰۱۳ که از همین آلبوم بود اشاره کرد که اتفاقا جایزه مراسم جوایز بریت را از آن خود کرد.

از سال ۲۰۱۵ و پس از انتشار آلبوم «ساخته شده در بامداد»، فعالیت گروه به حالت معلق در آمد و هر یک از اعضا فعالیت مستقل را آغاز کردند.

 

آلبوم های هری استایلز (وان دایرکشن)

  • همه شب بیدار
  • مرا به خانه ببر
  • خاطرات شبانه
  • چهار
  • ساخته شده در بامداد

تک آهنگ (مستقل)

هری استایلز در سال ۲۰۱۷ اولین تک آهنگ (مستقل) خود را با نام «نشانه زمان» منتشر کرد. این آهنگ به رتبه ۱ جدول برترین آهنگ های بریتانیا و رتبه ۴ جدول یو.اس. بیلبورد رسید.

اولین آهنگ مستقل او با نام «هری استایلز» در ۱۲ می ۲۰۱۷ منتشر شد. این آهنگ در ۱۴ کشور در رتبه اول قرار گرفت. هری دومین سولو خود را با نام (فاین لاین) در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد.

 

جوایز کسب شده توسط هری استایلز

  • جایزه گرمی برای بهترین اجرا تک نفره پاپ
  • جایزه موسیقی آمریکا برای بهترین آلبوم راک
  • جایزه بریت برای بهترین ویدیو بریتانیایی
  • جایزه موسیقی ام تی وی اروپا برای خوش قیافه ترین خواننده
  • جایزه برگزیده نوجوان برای تور برگزیده تابستان

 

جوایز کسب شده هری استایلز در عرصه بازیگری

هری استایلز علاوه بر موسیقی، در حرفه بازیگری هم بسیار خوش درخشید و برنده جایزه ان ام ای به عنوان بازیگر نقش منفی سال انتخاب شد.

هری استایلز در چه فیلم هایی ایفا نقش کرده است؟

  • آی کارلی (۲۰۱۲)
  • وان دایرکشن: این ما هستیم (۲۰۱۳)
  • وان دایرکشن: جایی که ما هستیم-فیلم کنسرت (۲۰۱۴)
  • دانکرک (۲۰۱۷)
  • نگران نباش عزیزم (۲۰۲۰)

علت جدایی هری استایلز از تیلور سوئیفت چیست؟

تیلور و هری پس از آشنایی‌شان تصمیم گرفتند برای بیشتر وقت گذراندن با هم بعد از سال نو میلادی به جزایر بریتانیا بروند. ولی مثل اینکه اوضاع آن گونه که باید پیش نرفت و تعطیلات خیلی زود تمام شد. تیلور خودش تنها به آمریکا برگشت درحالیکه هری استایلز هنوز در انگلستان از تعطیلات لذت می‌برد.

 

منبع: bekhoun.com

 

«خوشحال می شویم دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید»