زندگینامه «مایکل جکسون»

 

 

موسیقی نو:   شاید تا به امروز بتوان از «مایکل جکسون» به عنوان یکی از پدیده‌های قرن بیستم نام برد؛ چرا که او در کنار ترانه نویسی در تمامی حرفه هایی که فعالیت داشت مشهور و حتی صاحب سبک بود و جدا از تمامی نکات، محبوبیتی که این خواننده توانست در بین عموم و خواص جامعه کسب کند حیرت‌انگیز و زبانزد همگان بود و همین امر سبب شد که در بین تمام نسل‌ها جایی برای خود باز کند و استفاده از تکنیک های متفاوت برای اجرا و رقص سبب شد که هر کسی مایکل جکسون را همیشه با یک مولفه در ذهن خود داشته باشد.

 

 مایکل جکسون کیست؟

 

 

در خانواده آمریکایی تبار متولد شد و از همان کودکی به سبب علاقه و استعدادی که داشت وارد صنعت موسیقی شد و سابقه مفید و تاثیر گذاری را در این صنعت از آن خود کرد.

این هنرمند محبوب که از چهره های جذاب قرن ۲۰ بود در طول فعالیت خود در حرفه موسیقی توانست چندین بار پرفروش ترین آلبوم های جهان را به نام خود ثبت کند و حتی شنیده شده که چندین رکورد خارق العاده را به نام خود در «گینس» به ثبت رسانده.

این هنرمند مردمی و خوش قلب  که گاهی به عنوان محبوب ترین هنرمند تاریخ صنعت نمایش از آن یاد می‌کنند قسمتی از درآمدش را صرف امور خیریه می‌کرد که اتفاقا در همین زمینه نیز نامزد «جایزه صلح نوبل» شد.

اما تاریخ همیشه با افراد بزرگ سر جنگ دارد و البته سبک زندگی، تغییر چهره و رفتار و شایعاتی که پیرامون زندگی او بود سبب شد که گاه اطلاعات نادرست و ناخوشایندی را در مورد این هنرمند محبوب بشنویم که در بعضی مواقع سبب تعجب و تفکر بیشتر در زندگی مایکل جکسون می شود.

 

تغییر جنسیت مایکل جکسون

قطعا وقتی نام مایکل جکسون به میان می‌آید اولین چیزی که هر کسی از او در ذهن دارد و شاید بسیاری درباره او شنیده باشند تغییر جنسیت او می باشد .

اکثر افراد تغییراتی که در  ظاهر مایکل جکسون به وجود آمده و مشاهده شده را سرانجام عمل‌های متعددی می دانستند که در زمینه تطبیق جنسیت انجام داده است، اما باید بدانید که این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و تنها می‌توان این صحبت های بی پایه را دلیلی بر حسادت یا رقابت با مایکل جکسون دانست که تحقیقات و نتایج پزشکی قانونی بیانگر چیز دیگری است.

 

 

مرگ مایکل جکسون

قطعا مرگ برای چنین خواننده سرحال  و پر انرژی بسیار سهمگین است و بدتر از آن شایعاتی بود که پس از مرگ این هنرمند محبوب در میان عوام جامعه رواج یافت.

آنچه که همه ما می‌دانیم و شاید در منابع مختلفی هم مطالعه کرده باشیم این است که روزی این خواننده معروف برای خواب عصرگاهی به رختخواب رفته و هیچ گاه رختخواب خود را ترک نکرده است. در تحقیقاتی که بعد از مرگ وی انجام شد مشخص شد که چندی پیش از مرگ با اجازه دکتری که تحت نظر او بوده مصرف داروهای پوستش را قطع کرده چرا که بهبودی پوستی برای او حاصل شده و در تمام نتایج پزشکی قانونی هیچ ردپایی از مصرف الکل یا مواد مخدر قرص های ضد افسردگی وجود ندارد بلکه مرگ او را به دلیل ایست قلبی ناشی از مصرف زیاد قرص پروپوفول دانسته اند که جزو دسته ای از قرص های خواب آور و بیهوشی به شمار می‌رود.

 

عمل های مایکل جکسون

شاید اگر چندین منبع خبری به اصطلاح زرد را دنبال کنید در آن می خوانید که مایکل جکسون چندین عمل جراحی برای تغییر رنگ پوست و غیره انجام داده است اما آنچه امروز بعد از سالها که از مرگ مایکل جکسون می گذرد برای همه روشن و مبرهن است که هیچ عملی برای تغییر رنگ پوست خود انجام نداده .

مایکل جکسون به طور ارثی از بیماری «ویتیلیگو» رنج می برد که البته خود اعلام کرد هیچ  گاه از رنگ پوستش ناراضی نبوده  ولی چون دلیل و درمانی در آن زمان برای بیماری وجود نداشت او همیشه ظاهر خود را زیر مقدار زیادی آرایش و لباس های بلند مدفون می‌کرد و پس از مرگش مشخص شد که رنگدانه هایی که در پوست وجود دلیل رنگ قهوه‌ای پوستش بوده و در یکی از مصاحبه هایش خود صراحتاً اذعان داشت که دوبار عمل بینی انجام داده و دیگر هیچ عملی انجام نداده است.

 

 

خانه مایکل جکسون

مایکل جکسون خانه بسیار زیبایی را به ارزش ۳۰ هزار دلار خریداری کرد و برای استفاده سایرین و  این که کودکان بی سرپرست جایی برای تفریح و سرگرمی داشته باشند خانه خود را با پارک تفریحی، استخر، باغ وحش و … تجهیز نمود تا همگان بتوانند از آن استفاده ببرند؛ اما مشکلات و ایراداتی از جانب پلیس و ماموران امنیتی به وی وارد شد که از آن خانه دست بکشد و آن را به فروش برساند و دیگر به تنهایی در آن زندگی نکند.