زندگینامه «بی بی رکسا» خواننده و ترانه سرا

 

موسیقی نو: از زندگینامه «بی بی رکسا» بدانید: بی بی رکسا یا «بلتا رکسا» که بیشتر با عنوان بی بی رکسا شناخته می‌شود، خواننده و ترانه سرا اهل ایالات متحده امریکا است. خواننده آمریکایی بی بی رکسا توانست پس از ثبت قرارداد با وارنر رکوردز، به عنوان ترانه نویس برای آهنگ هیولا از امینم و ریحانا، اعتبار زیادی کسب کند. وی همچنین در زمینه ترانه سرایی با خواننده‌های سرشناسی همچون نیک جوناس، سلنا گومز و شاینی همکاری داشته است. اولین آی پی (آلبوم چند آهنگه) بی بی رکسا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و از آن آی پی، تک آهنگ «من تو را دیوانه خواهم کرد» توانست موفقیت تجاری بسیار خوبی کسب کند.

اولین تجربه‌ای که وی از آلبوم استودیویی داشت آهنگ چشم انتظار بود که جایگاه ۱۳ در بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده را کسب کرد. همچنین بی بی رکسا آهنگ اصلی این آلبوم به اسم «من آشفته هستم» را منتشر کرد که باعث شد بی بی رکسا نامزدی بهترین عملکرد گروهی کانتری را بدست آورد.

 

 

تصویر بی بی رکسا خواننده

زندگینامه بی بی رکسا

بی بی رکسا در ۳۰ اوت در بروکلین نیویورک به دنیا اومد و پدر مادر بی بی رکسا که اصلیت آلبانیایی داشتند در زمانی که او ۶ سال داشت، به استاتن نیویورک نقل مکان کردند. پدر وی در دبار، واقع در مقدونیه شمالی متولد شد و وقتی ۲۱ سال سن داشت به آمریکا مهاجرت کرد. مادر بی بی رکسا نیز در آمریکا در خانواده آلبانیایی متولد شد.

سازی که بی بی رکسا می‌نواخت ترومپت بود و بعدها نواختن گیتار و پیانو رو به صورت خودآموز یاد گرفت. بی بی رکسا در زمان دبیرستانش در انواع رشته‌های موسیقی شرکت کرد و همچنین به گروه کر دبیرستان خود پیوست که در آنجا متوجه صدای خارق العاده خود شد.

بی بی رکسانا در دوران نوجوانی آهنگی را برای اجرا در برنامه سالانه روز گرمی ارسال کرد که باعث شد جایزه بهترین نویسنده نوجوان را کسب کند.

 

بی بی رکسا و همسرش

بی بی رکسا تاکنون به صورت رسمی اعلام نکرده است که با کسی نامزد است؛ اما وی مدت زمانی را با «مارتین» گریکس که ۷ سال از خودش کوچک‌تر است ارتباط عاشقانه‌ای داشته است. بی بی رکسا عکس‌های زیادی همراه با مارتین گریکس در مراسمات مختلف دارد. در قسمت زیر می‌توانید یکی از

 

 

تصویر بی بی رکسا و مارتین گریکس

قد و وزن بی بی رکسانا

این خواننده سرشناس ۱۶۵ سانتی متر قد و ۶۳ کیلوگرم وزن دارد.

وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۸٫۵ میلیون فالوور دارد و ادعا می‌کند که تابه حال هیچ عمل جراحی زیبایی نداشته و رنگ موهایش به صورت طبیعی قهوه‌ای است. Bebe Rexha تابحال هیچ خالکوبی نداشته است؛ گرچه برخی افراد فکر می‌کنند که او خالکوبی دارد و علت این ماجرا هم انتشار عکسی بود که از وی هنگام استفاده از برچسب‌های تتو منتشر شده بود. ثروت بی بی رکسا نیز در سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰۰۰۰۰ دلار پیش بینی شده است. وی همچنین در مورد سبک لباس پوشیدن خودش در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: طرز پوشیدن خود را از مدل‌های دهه ۱۹۹۰ الهام می‌گیرد که به نظر او جذاب هستند و او را متمایز می‌کند.

 

تصویر قدی از بی بی رکسا

اضافه وزن بی بی رکسا

اضافه وزن بی بی رکسا شاید عنوان بی انصافانه‌ای نسبت به وی باشد؛ زیرا او ذاتا درشت هیکل بوده است؛ اما برخی افراد وی را خیکی نامیدند و این اتفاق باعث شد که وی به این عمل واکنش نشان دهد و در کپشن عکسی که منتشر کرد بنویسد: «همینم که هستم.»

وی همچنین در توئیتی اظهار نظر کرد که: من اهمیتی نمی‌دهم که مردم درمورد وزنم چه فکری می‌کنند و نظر خودم برایم مهم است و به تمام افرادی که پست وحرف‌های بد در مورد من می‌زنند می‌گویم که شما فقط به دنبال جواب هستید؛ اما جوابی از من دریافت نمی‌کنید. اگر خودتان کامل‌ترین آدم دنیا نباشید، مطلقا حق ندارید درباره بدن فرد دیگری حرف بزنید. نفرت پراکنی ناشی از کمبود و عقده ناامنی، اصلا برازنده‌تان نیست.»

این خواننده سرشناس پس از این توئیت، با پیام‌های حمایت آمیز بسیاری مواجه شد. برخی سلبریتی‌ها از جمله دمی لواتو نیز از وی حمایت کردند. پیام دمی لواتو در اینستاگرامش این چنین بود: «تو زیبا، قوی، اصیل و الهام بخش من و بسیاری دیگر هستی. از اینکه خودت هستی، یک زن زیبا، متشکرم و دوستت دارم.»

ازدواج بی بی رکسا و علیرضا حقیقی

در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ بود که عکسی از بی بی رکسا و علیرضا حقیقی منتشر شد و این تصویر شایعه ارتباط این دو را رسانه‌ای کرد؛ اما در ابتدا رابطه این دو شایعه‌ای بیش نبود.

اما در خرداد ۹۸ انتشار عکس‌های دونفره علیرضا حقیقی و بی بی رکسا حکم تاییدی بر روابط عاشقانه این دو زد و تقریبا همه طرفداران این خواننده از وجود رابطه میان این دو مطمئن شدند؛ اما تاکنون خبری از تایید رسمی این رابطه یا خبر ازدواج این دو به دست نرسیده است.

 

بی بی رکسا پلی لیست

در ادامه لیستی از بهترین آهنگ‌های بی بی رکسا را نام بردیم. این خواننده سرشناس آهنگ‌هایی را با دیگر خواننده‌های معروف منتشر کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به آهنگ hey mama بی بی رکسا و نیکی میناژ اشاره کرد. در ادامه چند آهنگ بی بی رکسا که جدید و معروف هستند را معرفی کرده‌ایم.

Harder

Call You Mine

The Lucky Ones

Meant to Be

I’m a Mess

Say My Name

Me, Myself I

In the Name of Love

Ferrari

Take Me Home

I’m Gonna Show You Crazy

Souls on Fire

Home

I Got You

I Can’t Stop Drinking About You

No Broken Hearts

Last Hurrah

Between Us

منبع: بخون دات کام