قطعه موسیقیایی برنده جایزه شد

«رویای سپید» با دغدغه کودکان سرطانی برنده جایزه جهانی

 موسیقی‌دان ایرانی با اجرای قطعه «رویای سپید» برای کودکان سرطانی، به عنوان برنده جایزه بهترین آهنگ در فستیوال بین المللی «World Distribution Award» انتخاب شد.

موسیقی نو: به نقل از ایرنا، امیرحسین نوری که با تک آهنگ تحسین شده رویای سپید در این فستیوال شرکت کرده است، این قطعه را برای امیدبخشی به کودکان سرطانی تولید کرده و پس از کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در رسانه های موسیقایی داخل و خارج از کشور منتشر شد و نهایتا توانست جایزه بهترین تک آهنگ را در این فستیوال کسب کند.
امیرحسین نوری در گفت و گو با ایرنا گفت: رضا تبریزی به عنوان ترانه سرا با من در این اثر همکاری کرده و آهنگسازی این ترانه توسط خودم انجام و توسط بهرنگ قدرتی ضبط شده است.
وی افزود: نوازندگان مطرحی چون میثم مروستی، پدرام فریوسفی و مسعود همایونی با من در تولید این اثر همکاری کرده‌اند و مسترینگ (آخرین مرحله تولید) این کار را علی رحمانی به عهده داشته است.
نوری اضافه کرد: گروه کُر کودک نامیرا به سرپرستی لیلا نجفی و به رهبری فرهاد هراتی و گروه کر بزرگسال مریم اسدی و پریا رباط در این اثر حضور داشته اند. مدیر بین المللی قطعه رویای سپید نیز شایگان حلاج و مهشاد مظفری بوده و پوریا امین آبادی و پیام عامری به عنوان مدیران داخلی از دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.
این خواننده با شرکت در جشنواره های مختلف با تک آهنگ رویای سپید تاکنون توانسته عناوینی نظیر بهترین آهنگ پاپ در فستیوال آکادمیا در کالیفرنیا، بهترین هنرمند غرب آسیا در مسابقات بین المللی موسیقی بین قاره ای جهان در آمریکا، بهترین هنرمند بین المللی در مسابقات آمریکن موزیک ترک در ایالات متحده، بهترین اثر موسیقیایی در فستیوال جهانی پل در ونکوور و جایزه بهترین آهنگ اورجینال در فستیوال بین المللی لندن را به دست بیاورد.