حال علی لهراسبی بعد از عمل چگونه است؟

به گزارش موسیقی نو علی لهراسبی که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و تحت عمل قلب باز قرار گرفت، در صفحه شخصی خود شرایط خود را بعد از عمل جراحی خوب توصیف کرد.

لهراسبی ضمن قدردانی از پرسنل و کادر درمان بیمارستان و دوستانش نوشت: «سلام به همه هموطنای عزیزم. نمیدونم چی باید پنویسم همه چیز یک‌کابوس بزرگ بود که امیدوارم زودتر تموم بشه. خداوند رو ‌هزاران بار شکر میکنم که فرصت زندگی کردن دوباره رو بهم داد. خیلی ممنونم از همه نگرانیهاتون پیگیریاتون دعاهاتون. همه چیز برای من که خیلی زیاد ورزش میکردم و همه چیز اکی بود با یک‌چکاپ ساده شروع شد و اتفاقی که تو چند ساعت بعدش افتاد. خدایا قطعا بعد از گذراندن این روز ها و شرایط سختش بیشتر قدردان وشکر گذار فرصت ها و عزیزان و نعمت‌هایی که بهم دادی خواهم بود.»

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۳۵۵ است که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در این حوزه از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. وی در طول سال‌های فعالیت خود ضمن برگزاری کنسرت‌های موسیقی، آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های متعددی نیز منتشر کرده است که دلم بند توئه، شب دریا، دنیای بی‌تو، یه بارون، ماه قشنگم از تک‌آهنگ‌های این خواننده است.