ثبت نام بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

موسیقی فجر

 

فرایند ثبت نام بخش رقابتی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز (شنبه ۱۵ آبان) در درگاه الکترونیکی این جشنواره آغاز شد.

به گزارش موسیقی نو  از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، با اعلام دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر، ثبت نام بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران و کودک) همچنین ناشر برگزیده از امروز آغاز شد.

فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق همچنین شناسایی، تبیین چارچوب ها و استانداردهای کیفی گونه های مختلف موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

صاحبان آثار بر اساس اعلام فراخوان تا پایان وقت چهارشنبه اول دی ماه ۱۴۰۰ می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام خود را برای آلبوم های صوتی که دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای رسمی بوده و در بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی یا دیجیتال منتشر شده، انجام دهند.

همچنین متقاضیان شرکت در بخش ویژه‌ آهنگسازی که امسال به فراخوان این بخش اضافه شده است با مراجعه به سایت جشنواره ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.