تک آهنگ «آسمان» برای دختران پاک ایران زمین منتشر شد

 

تک آهنگ بی کلام به نام «آسمان»، اثری از بردیا صدرنوری برای دختران ایران زمین منتشر شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرنگار موسیقی ایرنا، تک آهنگ بی کلام آسمان به آهنگسازی «بردیا صدرنوری» و تنظیم ِارکستر «امید نیک بین» با تقدیم به دختران ایران زمین، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این تک آهنگ که چندی پیش، مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، بخشی از تازه ترین مجموعه موسیقایی به آهنگسازی بردیا صدرنوری است و به زودی در قالب آلبوم بی کلام آن روزها منتشر خواهد شد.

علی جعفری پویان، میثم مروستی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، میثم مروستی و سهراب برهمندی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا و پرهام عرب (گرافیست)، گروه اجرایی تک آهنگ آسمان را تشکیل می دهند.

بردیا صدرنوری در توضیح انتشار این اثر موسیقایی نوشته است: آسمان نام دخترم است که برگرفته از یکی از بزرگترین، زیباترین و شگفت انگیزترین جلوه های خلقت است. من این اثر را به عشق دخترم ساخته و آن را همزمان با سالروز تولدش آن را منتشر کردم. این تک آهنگ را به فرزندم و به همه دختران پاک سرشت و سربلند کشورم به امید شادابی و سرزندگی همیشگی دختران ایران زمین تقدیم می کنم.