بنیاد رودکی آغازگر اجرای کنسرت‌ها شد/«رکوییم موتزارت» به یاد درگذشتگان هنر ایران

 

تالار وحدت برای نخستین بار پس از ۲ سال با حضور مخاطبان، میزبان کنسرت «رکوییم موتزارت» به یاد درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا شد.

موسیقی نو: به نقل از ایرنا، این کنسرت به همت بنیاد رودکی به رهبری بردیا کیارس و با همراهی ارسلان کامکار کنسرت مایستر، سحر انزلی رهبر گروه کر هاسمیک کاراپتیان، مهدی قاسمی رهبر گروه کر شهر تهران، میلاد عمرانلو رهبر گروه کر تنال و نوازندگان و خوانندگان کر ارکسترها، بود.

در این رویداد که نخستین کنسرت با حضور مخاطبان از آغاز همه گیری کرونا در تالار وحدت بود، در نماهنگی از هنرمندان درگذشته در ایام کرونا یاد شد.

فاطمه معتمدآریا، بازیگر و حسین علیزاده نیز دقایقی پیش از شروع اجرا با مخاطبان سخن گفتند.

 

بنیاد رودکی آغازگر اجرای کنسرت‌ها شد

در ادامه مراسم نماهنگی درباره تاریخچه رکوییم موتزارت پخش شد. در بخش پایانی، با حضور نوازندگان و گروه کر، رکوییم موتزارت اجرا و با استقبال کم‌نظیر مخاطبان مواجه شد.
جمعی از خانواده  هنرمندان درگذشتگان میهمان این اجرا بودند.

حسین علیزاده، وارطان ساهاکیان، علی بوستان، کیاوش صاحب نسق، ابراهیم لطفی، محمد سریر، فاطمه معتمدآریا، رضا مرتضوی، هوشنگ کامکار، نادر مشایخی و رضا تفضلی از دیگر حاضران این اجرا بودند.

این کنسرت ۲ دی و از ساعت ۲۱ از طریق سایت بنیاد رودکی به نشانی bonyadroudaki. com و صفحه اینستاگرام هفدانگ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.