بازخوانی قطعه فولکلور «اوی لیلی»

بازخوانی قطعه فولکلور «اوی لیلی»

 

 قطعه فولکلور بازخوانی شده «اوی لیلی» از قطعات قدیمی فولک گیلان با صدای شاهرخ شیردوست کسمایی و تنظیم ارکستر محسن غلامی منتشر شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از ایسنا، تصنیف «اوی لیلی» از قطعات قدیمی فولک گیلان است که در بین مردم این استان بسیار رایج و معروف بوده و تاکنون بارها توسط خوانندگان این منطقه اجرا شده است. فرم زیبای ملودی این اثر همیشه باعث جذابیت آن بوده و همواره زیبایی خود را با ارکسترهای مختلف حفظ کرده است.

محسن غلامی درباره ساخت این اثر می‌گوید: در این اجرا مانند کارهای قبلی که در زمینه موسیقی فولک ارائه کردم، اورتور جدا برای این تصنیف ساخته و از سازهای کلاسیک غیربومی در آن استفاده شد. همچنین به پیشنهاد خواننده هنرمند اثر جناب شیر دوست با حفظ ساختار اصلی تغییرات ریتمیک در تصنیف داده شد که کمی تفاوت در اجرای دوباره آن داده است.

این اثر با اجرای تنبک مجید طریقی، تار باس رویا باقرزاده، ویلن محمد خدادادی، پیانو نگار قاسمی، ضبط وکال مهرداد و مسعود عالمی، طرح جلد عارف هاشمی و میکس و مسترینگ محسن غلامی ساخته شده است.

تصنیف اوی لیلی توسط موسسه آوای برگریزان منتشر شده است و دانلود دیجیتال آن به صورت آنلاین از وب سایت Mohsengholami.ir  امکان پذیر است.

 

بازخوانی قطعه فولکلور «اوی لیلی»

بازخوانی قطعه فولکلور «اوی لیلی»//