بازار موسیقی در هفته ای که گذشت / تیتراژ خوانی گرشا رضایی و سینا حجازی

بازار موسیقی در هفته‌ای که گذشت خبرهایی از انتشار نماهنگ «نفس آه» با یاد جانباختگان ویروس کرونا و تقدیر از جانفشانی‌های کادر درمان داشت.

به گزارش موسیقی نو به نقل از ایرنا، بازار موسیقی در نخستین ماه از فصل پاییز با اخباری همراه بود که در ادامه به برخی از آنها در هفته ای که گذشت، اشاره می شود.

کلیپ جدید رضا یزدانی به زودی در فضای مجازی

رضا یزدانی، خواننده سرشناس کشورمان در حساب کاربر اینستاگرام خود از انتشار ویدیو کلیپی با عنوان سیگار پشت سیگار در پلتفرم های معتبر مجازی خبر داد و روز جمعه را زمان انتشار این کلیپ اعلام کرد.

گرشا رضایی برای برنامه دست‌فرمون خواند

موسیقی تیتراژ برنامه دست فرمون که از شبکه نسیم پخش می شود، این روزها با صدای گرشا رضایی همراه شده است. رضایی در حساب کاربری اینستاگرام خود در این باره نوشت که آهنگ تیتراژ این برنامه تلویزیونی را با عنوان مگه پاییز اومده؟ ، خوانده است.

نفس آه برای جانباختگان کرونا

در هفته ای که گذشت، نماهنگ نفس آه با یاد جانباختگان ویروس کرونا و با هدف تقدیر از جانفشانی‌ های کادر درمان منتشر شد. این نماهنگ با مشارکت یکی از شهرداری های تهران و با مشارکت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مرحله انتشار رسید و تولید شد.

درگذشت یک آهنگساز پیشکسوت

در هفته جاری، جامعه موسیقی ایران علی‌اصغر مُبرا، نوازنده و آهنگساز پیشکسوت را در سن ۸۱ سالگی و بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد.

 زنده یاد مبرا، نوازنده‌ سابق کلارینت در ارکستر سمفونیک صدا و سیما بود و سازهایی مانند ویلن، فلوت، ساکسوفون، کلارینت، کلارینت باس، تار و سه‌ تار را می‌نواخت.

در غم منتشر شد

در هفته ای که گذشت، قطعه در غم از آرش غفاری، نوازنده تار و به یاد شادروان محمدرضا لطفی، نوازنده فقید موسیقی ایرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

جدیدترین موسیقی بسته پیشنهادی

تیتراژ یک برنامه تلویزیونی با خوانندگی سینا حجازی در برنامه بسته پیشنهادی به مجری گری مژده لواسانی رونمایی شد. عنوان این قطعه، دنیا مال اونه که است.

« لطفا یک نظر بنویسید و در قرعه کشی پایگاه موسیقی نو شرکت کنید»