در خانه موسیقی بررسی شد

اکسپوی موسیقی و تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی

باید اهالی موسیقی را با خانه شان آشتی دهیم

 

تازه‌ترین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران در حالی برگزار شد که موضوعاتی چون اکسپوی موسیقی و تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری مهر از خانه موسیقی، جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران با بررسی مسائل مختلف از جمله برنامه‌های اجرایی و تفاهمنامه اخیر با یکی از دانشگاه‌ها روز یکشنبه در محل این نهاد تشکیل شد.

این جلسه با حضور داریوش پیرنیاکان رئیس هیات مدیره و سخنگو، حمیدرضا اردلان نایب رئیس، حمیدرضا عاطفی دبیر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل، مسعود شعاری، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی بازرس روز یکشنبه ۱۷ بهمن در محل خانه موسیقی تشکیل شد. در این جلسه محسن رجب پور به صورت آنلاین شرکت داشت.

در این جلسه مسائل مختلف اجرایی خانه سال آتی، تفاهمنامه اخیر خانه موسیقی با دانشگاه معماری و هنر پارس، اکسپوی موسیقی، تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی و دیگر مسائل مورد بحث بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

خانه موسیقی در انتهای خبر منتشر شده خود در سامانه اینترنتی این مجموعه توضیح داده است: «با وجود اعلام نایب رئیس هیات مدیره در نشست خبری هفته گذشته مبنی بر حضور اعضای هیات مدیره در روز های یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ جهت پاسخگویی، هیچکدام از هنرمندان، اعضای خانه و منتقدان در خانه موسیقی حضور پیدا نکردند.

هفته گذشته در نشست رسانه‌ای خانه موسیقی، حمیدرضا اردلان نایب رئیس هیأت مدیره اعلام کرد روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برخی اعضای هیأت مدیره در محل خانه موسیقی جهت پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات هنرمندان، منتقدان و اعضای خانه موسیقی حضور دارند.