انتشار موزیک ویدیوی باران اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان‌پور

انتشار موزیک ویدیوی باران اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان‌پور

 

موزیک ویدیوی باران باران اولین اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان‌پور،به‌صورت تصویری منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری ایرنا، موزیک ویدیوی باران اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان‌پور راهی بازار موسیقی شد.

این اثر که برای دونوازی سنتور طراحی و ساخته شده است، در قالب موزیک ویدئو با همراهی همایون نصیری به عنوان نوازنده‌ مهمان سازهای کوبه‌ای و کارگردانی جواد قاسمی منتشر شده است.

وصال صالحیان و سینا شبان‌پور دو آهنگساز این اثر، درباره باین اثر در یادداشتی نوشته اند:  این قطعه اولین قطعه از مجموعه قطعات مشترک ماست که برای ۲ سنتور طراحی و ساخته شده است و آنچه می‌شنوید و می‌بینید، حاصل همنوازی‌های ماست که در این سال‌ها اتفاق افتاده و چکیده‌ هر فصل از همراهی و اشتراک گذاری تفکرات، قطعاتی است که «باران» از قدیمی‌ترین آنهااست و در ادامه‌ مسیر با برنامه‌ریزی مشخصی، قطعات بعدی نیز منتشر خواهند شد.

در این یادداشت آمده است: آشنایی ما از دوران کارشناسی در دانشکده‌ی موسیقی دانشگاه هنر آغاز شد و باران حاصل یکی از  ولین هاین هم‌آوایی های مشترک ماست.

در ادامه این یادداشت آمده است:  در آثار بعدی نوازنده و نوازندگان میهمان دیگری به این «دوئت سنتور» اضافه خواهند شد و در هر پروژه از وجود موزیسین‌های خوش ذوق دیگر همچون هنرمند عزیز همایون نصیری بهره خواهیم برد.

وصال صالحیان نوازنده سنتور، آهنگساز و مدرس، دانش آموخته‌ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشگاه هنر تهران است، وی سابقه همکاری با گروه‌های وارش، آبیدر، تیروژ، گلستانه، صبا و ساینه را دارد، همچنین این هنرمند در آلبوم‌های حالا چرا، سودای ناتمام، دل رسوا، هرچه بود گذشت به هنرنمایی پرداخته است.

سینا شبان‌پور آهنگساز، نوازنده‌ سنتور و مدرس دانشگاه و هنرستان موسیقی، دانش آموخته‌ مقطع کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی و کارشناسی ارشد اتنوموزیکولوژی از دانشکده‌ موسیقی دانشگاه هنر تهران و همچنین کارشناس ارشد روانشناسی عمومی است.