اعضای خانه موسیقی برای واکسیناسیون ثبت نام کنند

سامانه ثبت نام واکسیناسیون اعضای خانه موسیقی آغاز به کار کرد و اعضای خانه می توانند درخواست خود برای واکسینه شدن را ثبت نمایند.

 

 

موسیقی نو: به نقل از سایت خانه موسیقی، در این سامانه به نشانی (http://iranhmusic.ir/crm//reg.php) که از صبح شنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز به کار کرده است اعضای خانه موسیقی که تاکنون واکسینه نشده اند با وارد کردن اطلاعات خود اعم از (نام و نام خانوادگی، کدملی، کد عضویت و شماره تلفن) در سامانه ثبت نام کنند.

پس از فراهم شدن امکانات لازم و استقرار پایگاه واکسیناسیون خانه موسیقی به ترتیب اولویت ثبت نام، پیامکی به شماره تلفن ثبت شده در سامانه ارسال می شود که شامل تاریخ، ساعت و محل واکسیناسیون است.

لازم به توضیح است که از ابتدای واکسیناسیون عمومی خانه موسیقی مجدانه پیگیر واکسیناسیون اعضای خانه بود که خوشبختانه با پیگیری های مستمر این امر محقق شد و بسیاری از اعضای خانه های هنر با هماهنگی واکسینه شدند و هم اینک دارندگان هنر کارت می توانند به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه کنند.

از آنجایی که برخی از اعضای خانه عضو صندوق اعتباری هنر نیستند و هنرکارت دریافت نکرده اند طی مذاکراتی با وزارت بهداشت، مقرر شد پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی ایجاد شود که اعضا با اخذ نوبت و در روزها و ساعات تعیین شده برای واکسینه شدن مراجعه کنند.

اخبار تکمیلی واکسیناسیون اعضای خانه موسیقی  از طریق سایت رسمی این نهاد منتشر خواهد شد.

 

نشانی سامانه واکسیناسیون اعضای خانه موسیقی:

http://iranhmusic.ir/crm//reg.php