آلبوم «هنگام طلوع» منتشر شد

 آلبوم «هنگام‌ طلوع» منتشر شد

 

آلبوم «هنگام طلوع» با متن و صدای هیلا صدیقی پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری ایلنا، ​آلبوم «هنگام‌ طلوع» با متن و صدای هیلا صدیقی منتشر شد.

این مجموعه با آهنگسازی محمدمهدی گورنگی توسط انتشارات «رهگذر هفت اقلیم» و با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و عرضه شده است.

هیلا صدیقی (شاعر، کارگردان و نقاش) است که در این آلبوم برخی از دلنوشته‌ هایش که در فضای مجازی را خوانده و تنظیم و آهنگسازی‌ اش را به محمد مهدی گورنگی سپرده است.

 

صدیقی در معرفی این آلبوم و دلایل انتشار آن نوشته است:

«آلبوم هنگام طلوع ترکیب خوانش و موسیقی پانوشت‌هایی‌ست که در سال‌های سکوتم، برای حفظ ارتباط با مخاطبانم نوشتم و از میانشان محبوب‌ترین‌ها را برگزیدم تا یادگاری باشد از سال‌های پیش از طلوعم.»

عوامل این آلبوم عبارتند از نوازندگان: ناصر رحیمی، علی‌ جعفری‌پویان، محمدمهدی گورنگی، نرگس طرفی‌نژاد، میکس و مسترینگ: صادق نوری (استدیو مدرن)، مدیرتولید: صدف صمیمی، طراح گرافیک: صالح تسبیحی، طراح تیزر: عطا مهراد، مشاور رسانه‌ای: علی زادمهر، محصول انتشارات «رهگذر هفت اقلیم».

 

 

آلبوم «هنگام طلوع» با متن و صدای هیلا صدیقی پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.//