آلبوم «فراق جان» با آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی سپهر حبیبی رونمایی می‌شود

 به گزارش موسیقی نو آیین رونمایی آلبوم «فراق جان» با آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی سپهر حبیبی، روز جمعه ۵ خرداد ساعت ۱۶ با مشارکت موسسه فرهنگی هنری فرهیزش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه میزگردی با حضور میلاد کیایی، ناصر ایزدی، شاهرخ سرلک و امیرحامد موسوی در خصوص معرفی و بررسی این آلبوم برگزار و در ادامه با اجرای موسیقی، مراسم رونمایی از آلبوم انجام خواهد شد؛ همچنین تجلیل و سپاس از میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز پیشکوست کشور از دیگر بخش‌های این آیین است.

آلبوم «فراق جان» شامل ۶ قطعه موسیقی با نام‌های: مهر مهرویان، ساز و آواز (سه‌گاه)، مستی جان، آفتاب رویت، ساز و آواز (همایون) و فراق جان با اشعاری از عطار نیشابوری، رهی معیری، مولانا، حافظ شیرازی، سعدی و مهدی سهیلی است.

میلاد کیایی (سنتور) و رحیم رفیعی منش (تار) و سایر نوازندگان آلبوم فراق جان، علیرضا دریایی (کمانچه)، مسعود آرامش (سنتور)، داوود ورزیده (نی)، مجید واصفی (تار و تار باس) و علیرضا شکرآبی (تمبک) گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند