آلبوم «بر بال نغمه‌ها» با همنوایی نوازندگان مطرح کشور منتشر شد

موسیقی نو: به نقل از ایرنا از روابط عمومی ناشر آلبوم بربال نغمه‌ها، این اثر عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که با هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان از سوی نشر راد نو اندیش منتشر شد.

در توضیحات این آلبوم آمده است: به‌تازگی اثری تازه از فریبرزِ فرهنگ‌مِهر که آلبومِ شاید روزی را در کارنامه خود دارد روانه بازار شده است. این روایت رنگارنگ با سوئیتِ ارکسترالِ بربالِ‌نغمه‌ها، فانتزی‌های اِیوانِ‌شب و مَستِ‌ناز، ترانه‌های صبحِ روشنایی و آنِ بی‌قرار، دوئتِ ویولن و سنتورِ بال و دوئتِ ویولن و پیانوی نغمه‌ها و آوازِ  ویس و رامین شنونده‌ را به گلگشتی در مقاماتِ شور، بیاتِ زند، همایون و اصفهان می‌برد.

بخشِ باکلامِ این آلبوم، با سروده‌های فربود بهمنی، فخرالدین اسعدگرگانی و فریبرز فرهنگ‌مِهر همراه‌است که با صدای فریبرز فرهنگ‌مِهر شنیده می‌شوند.

نوازندگان اثر هم طیفی از نام‌دارانِ کهنه‌کار و هنرمندان جوان موسیقیِ ایران از جمله همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، کریم قربانی، علی جعفری پویان، امید نیک‌بین، ناصر رحیمی، حسین پورمعین، فرشید حفظی‌فرد، آتنا اشتیاقی، حبیب خرّمی، بهزادِ شایان‌فر، کیارشِ‌روزبهانی و فریبرزِ فرهنگ‌مِهر را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه ضبطِ اثر نیز در استودیوهای بِل، بهمن، موزه موسیقیِ تهران و شهرِصدایِ پارسیان باصدابرداری و میکس و مسترینگ امید نیک‌بین انجام‌شده و حسن فرهنگ‌مِهر تهیه‌کننده آن است.

همزمان با انتشار سراسری این آلبوم، تیزر اثر و نماهنگ بال نیز در قالب یک دوئت در بیات زند برای ویولن و سنتور با نوازندگی ویولن فربد فرهنگ مهر و نوازندگی سنتور بهزاد شایان‌فر به کارگردانی معین هاشمی نسب پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.