توسط گروه «یارآوا»؛

«گل و بلبل» نادر مشایخی ضبط شد/ همراهی یک ارکستر مدرن

 

تازه‌ترین قطعه از پروژه «بیست» گروه «یارآوا» با آهنگسازی نادر مشایخی توسط نوازندگان این مجموعه موسیقایی ضبط شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی «یار آوا»، تازه‌ترین اثر موسیقایی نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر برای پروژه‌ «بیست» تصنیف و ضبط شد.

«گل و بلبل» جدیدترین اثر مشایخی است که طی چند ماه گذشته نوشته شده و هفته‌ گذشته با نوازندگی نوازندگان ارکستر مدرن یارآوا در استودیو کرگدن و به رهبری آهنگساز ضبط شد.

این قطعه به همراه دیگر قطعات ساخته شده برای «پروژه‌ بیست» و به مناسبت ۲۰ سالگی گروه موسیقی «یارآوا» برای اولین بار اجرا و در قالب سی‌دی منتشر خواهد شد.

نوازندگان ارکستر مدرن یارآوا در این قطعه پگاه تسلیمی، سارا طرابادی، علیرضا دزفولیان، امیرحسین شریعتی، نسترن غفاری، بهراد علیقورچی، فرهاد حق‌سالمی، هیوا عباسی و نوازنده‌ مهمان رضا فرهادی بودند.

پیش از این نیز، قطعه‌ مهدی بهبودی به خوانندگی شقایق باقری و صدابرداری رضا فرهادی در استودیو کرگدن و قطعه‌ شادی کسایی به نوازندگی حسنا پارسا و صدابرداری پائولو مُدونو، در استودیو O.A.S.I در رم ایتالیا ضبط شده بود.

پروژه‌ «بیست» به مناسبت ۲۰ ‌سالگی گروه موسیقی «یارآوا» برنامه‌ریزی شده است. این گروه در قالب این پروژه به ۲۰ آهنگساز موسیقی معاصر ایرانی سفارش قطعه داده است.

قطعات ساخته شده اجرا و ضبط می‌شوند و در یک مجموعه به صورت فیزیکال منتشر خواهند شد.