کیانی‌نژاد «سرو خرامان» را رونمایی کرد

.

آلبوم «سرو خرامان» به آهنگسازی حمیدرضا عرب و با حضور استاد محمد علی کیانی‌نژاد رونمایی شد.

به گزارش موسیقی نو «سرو خرامان» در ژانر موسیقی اصیل ایرانی و در دستگاه همایون، روی اشعاری از مولانا و فیض کاشانی ساخته شده است. قطعات این آلبوم با همراهی اعضای ارکستر «دل و جان» به سرپرستی حمید رضا عرب در استودیو پژواک ضبط شده است.
«حمیدرضا عرب» آهنگساز آلبوم «سرو خرامان» در مراسم رونمایی از این اثر، ضمن تقدیر از حضور و استقبال گرم هنردوستان و مدعوین از سیر مراحل تهیه و تولید آلبوم سخن به میان آورد و ابراز امیدواری کرد که در پاسداشت موسیقی اصیل ایرانی کوشا و وفادار باشد.
همچنین در این مراسم محمد علی کیانی‌نژاد نیز برای ایراد سخنرانی روی صحنه آمد و ضمن تقدیر از شاگرد خود(حمیدرضا عرب) از دشواری‌های تهیه و تنظیم آلبوم در فضایی امروزیِ موسیقی و هنر کشور گفت و تاکید کرد: موسیقی ایرانی برای حرکت رو به جلوی خود، به حمایت از آهنگسازان مستقل نیاز دارد.
اصغر و حمیدرضا اسماعیلی خوانندگان این آلبوم هستند.
مراسم رونمایی از آلبوم «سرو خرامان» بخش ویژه‌ای هم برای اجرای گروه «دل و جان» داشت. علی عرب(نوازنده نی)، کوروش حجازی(نوازنده تنبک)، میلاد مرادی(نوازنده کمانچه)، صائب کاکاوند(نوازنده سه تار)، داوود فروزان(نوازنده سنتور) و اصغر و حمیدرضا اسماعیلی(خوانندگان) اعضای این گروه بودند که روی صحنه آمدند و قطعاتی را اجرا کردند.
در این اجرا بهناز معرب به همراه گروه «دل و جان» به دکلمه اشعاری از مولانا پرداخت.
حمیدرضا عرب از نوازندگان جوان و مدرسان ساز نی است و از امیدهای موسیقی ایرانی به شمار می‌رود تا در آینده با تولید و انتشار آثاری دیگر، به اعتلای این موسیقی کمک کند.
صدابرداری آلبوم «سرو خرامان» را یاسر فلاحپور انجام داده و انتشارات «آوای مهربانی» این اثر را منتشر کرده است.
آلبوم «سرو خرامان» در روز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در میان استقبال گرم هنردوستان در سالن آمفی تئاتر باغ خسروشاهی واقع در خیابان جماران رونمایی شد.

.