برگزاری کنسرتی متشکل از افراد مبتلا به اوتیسم، سندروم دان و سی پی

 

کنسرت گروه «مهر و ما» متشکل از افراد مبتلا به اوتیسم، سندروم دان و سی پی به سرپرستی عالم نتاج روز جمعه پانزدهم بهمن در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش موسیقی نو به نقل از روابط عمومی پروژه، «عالم نتاج» بنیانگذار گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت گروه «مهر و ما» جمعه ۱۵ بهمن ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. این گروه متشکل از افرادی است که «اوتیسم»، «سندروم دان» و «سی پی» هستند.

وی افزود: این گروه هشتم بهمن در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد و قرار است کنسرت‌های این گروه در بهار سال آینده ادامه یابد. همچنین در تدارک و برنامه ریزی هستیم تا این گروه در اواخر بهمن ماه نیز دوباره به صحنه رود زیرا کنسرت‌های قبلی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

سرپرست گروه «مهر و ما» بیان کرد: گروه «مهر و ما» اعضایی از جنس نور و شادی دارد. عزیزانی که از محدودیت‌های اوتیسم و سی پی و سندروم دان با عشق و انگیزه عبور کردند و با انگیزه رشد روز افزون و شکوفا کردن استعدادهایشان را داشتند. اجرای کنسرت و تئاتر زمینه ساز بسیار ارزشمندی در راستای رشد و شکوفا شدن استعدادهای این عزیزان، رشد توانمندی‌های آنها و ایجاد انگیزه برای زندگی با هدف رسیدن به خود واقعی‌شان است. این برنامه‌ها تأثیر به سزایی در خود باوری این عزیزان داشته و خواهد داشت که بتوانند از تمام محدودیت‌ها عبور کنند و به قله کمال خواسته‌های‌شان برسند.

وی درباره محتوای این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعاتی چون من به تو فکر می‌کنم، گنجشک اشی مشی، اندک اندک جمع مستان، ببار ای بارون ببار و عاشقم من توسط اعضای گروه برای مخاطبان اجرا می‌شود. ضمن اینکه امیر شیرزادی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، امیده مردی حکم آبادی، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مدینه صابری، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پور مقدم، نیلوفر روحانی از اعضای گروه «مهر و ما» هستند.