کنسرت آثار بی کلام حامد حنیفی برگزار می شود

 

موسیقی نو: به نقل از تریبون هنر: کنسرت آثار بی کلام «حامد حنیفی» به زودی برگزار می شود.

حامد حنیفی، آهنگساز برجسته که آثار خاطره انگیزی از او با صدای خواننده های مختلف در یادها حک شده اند، قصد دارد کنسرتی از قطعات بی کلام خود را روی صحنه ببرد.

حامد حنیفی مدتی پیش آلبوم بی کلام «یک» را به انتشار رساند. استقبال فراوان از این قطعات این آلبوم باعث شده این موزیسین حرفه ای و توانمند، این بخش از آثارش را روی صحنه ببرد.

او در حال حاضر مشغول تمرین با ارکستر ۱۰ نفره اش است و به زودی در یکی از معتبرترین سالن های کشور روی صحنه خواهد رفت.

این هنرمند در ادامه حضورش در عرصه موسیقی همکاری های تازه ای هم با برخی خوانندگان مطح داشته است. یکی از تازه ترین ساخته های او به اسم «ماه و پلنگ» به تازگی با صدای مانی رهنما و همخوانی صبا راد به انتشار رسیده است. او به تازگی دو همکاری دیگر نیز با مانی رهنما داشته است که طی هفته های آینده منتشر خواهند شد. یکی از این قطعات «مهاجر» نام دارد که سوژه ای درباره مهاجرت دارد و دیگری قطعه ای ریتمیک و شاد است. مانی رهنما پیش از این نیز همکاری ای به اسم «بت ناشناس» با حامد حنیفی داشت که از قطعات موفق موسیقی پاپ در سال های اخیر بوده است

حامد حنیفی همچنین همکاری های جدیدی با محمد اصفهانی، فریدون آسرایی و قاسم افشار داشته است که در دست انتشار هستند. همکاری او با محمد اصفهانی در مرحله تنظیم قرار دارد. همکاری اش با قاسم افشار به اسم «ماه پیشونی» اوایل بهمن ماه منتشر خواهد شد.

از دیگر آثار حامد حنیفی در موسیقی پاپ می شود به همکاری هایش با امیر کریمی، محمدرضا عیوضی نیز اشاره کرد. «عشق کافی نیست» با صدای امیر کریمی و «حسم خوب» با صدای محمدرضا عیوضی از جمله این همکاری ها بوده اند.