کامران رسول‌زاده ترانه «آزادی» را خواند

موسیقی نو: به نقل از ایرنا، «آزادی» عنوان ترانه جدید کامران رسول‌زاده است و این اثر با صدای این خواننده در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ترانه سرای برگزیده سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، برای ترانه آزادی نماهنگ متفاوتی نیز ساخته است.

فیلمنامه و کارگردانی این کلیپ را کامران رسول زاده برعهده دارد. ترانه و ملودی آزادی ساخته کامران رسول‌زاده و تنظیم از بهنام شهرکی است.

موزیک ویدیوی آزادی با فیلمبرداری و تدوین مهدی مرودشتی، طراحی چهره پردازی مریم دوستی به مرحله انتشار رسیده است. کامران رسول زاده، نویسنده، شاعر، ترانه سرا متولد اسفند۱۳۵۶ است.

اولین مجموعه شعر او با عنوان فکر کنم باران دیشب مرا شسته / امروز «تو »ام بهار سال نود و یک توسط انتشارات مروارید منتشر شد که در مدت زمان کمتر از یک سال چاپ پنجم آن به پایان ‎رسید و هم اکنون چاپ هفدهم آن در اختیار علاقه مندان است. شعرهای این کتاب در قالب اشعارِ سپید کوتاه با مضامین عاشقانه، ‎اجتماعی و به زبانی ساده سروده شده است.

کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد… دومین مجموعه شعر وی بود که تا کنون به چاپ هفدهم رسیده است.
دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق، نمایشنامه زنمرد، شعر مردماهی، ترانه دستم را باز بگذارید، می خواهم بنویسم آغوش، نیستی و دوستت دارم بی تو رفتارهام دچار توگانگی اند از دیگر مجموعه شعرهای وی است.

مردماهی مجموعه شعر مصور و دو زبانه ی اوست که در بهار سال نود و پنج توسط انتشارات نیماژ به چاپ رسیده است و شامل گزیده‌ای از اشعار اوست که ترجمه بخش تُرکی را نیز خودش انجام داده است. آخرین اثر او که اواسط اردیبهشت ۱۳۹۶ به بازار نشر رسید. نیستی و دوستت دارم، بی تو رفتارهام دچار توگانگی اند نام دارد که مجموعه ای از آخرین اشعار سپید اوست که به چاپ چهارم رسیده است.

رسول زاده که در فعالیت های بین المللی خود قطعه همین امشب را با مورات ککیلی خواننده محبوب ترکیه دوئت کرده است.

آلبوم  بی سرانجام نخستین آلبوم این هنرمند در جایگاه خواننده بود که ‎اسفند ۱۳۹۱  به بازار آمد. وی سپس آلبوم ‎دستای نامحرم را به بازار ارائه کرد.

در ادامه، این آهنگ را یشنوید و دانلود کنید: