چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی برگزار می شود/«یک خاطره از فردا»

 

دبیرخانه‌ «چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی» از علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه دعوت به عمل آورد.

به گزارش موسیقی نو: از دبیرخانه‌ «چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی» از علاقه مندان به شرکت در این جایزه دعوت به عمل می‌کند تا آثار خود را در بخشِ «یک خاطره از فردا» (ترانه‌های ارسالی) در سه بخش «عاشقانه»، «اجتماعی» و «ترانه‌های اجرا شده» ارسال کنند.

کسانی که می‌خواهند در این جایزه شرکت کنند می‌توانند به سایت خانه‌ ترانه مراجعه کنند یا آثار خود را به شماره‌ی ۰۹۱۰۵۲۳۱۵۲۸ ‎ارسال نمایند. مهلت ارسال آثار ۲۱ دی ماه (هم‌زمان با زادروز افشین یداللهی) است.

این جایزه در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» برگزار می‌شود. ترانه‌ها باید در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده و موجود در سایت ارسال شود. (هر نفر می بایست سه اثر در هر بخش از بخش‌های عاشقانه یا اجتماعی یا هر دو بخش ارسال کند. شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که تعداد آثار ارسالی برای هر کدام از بخش‌های اجتماعی و عاشقانه حتما باید سه اثر باشد. »

در بخش «ترانه‌های اجرا شده» علاوه بر متن ترانه در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده، فایل صوتی اثر در فرمت mp3 نیز ارسال شود. ( آثار در این بخش بر اساس ترانه و ملودی و فارغ نوع تنظیم یا کیفیت ضبط، داوری می‌شود ) قابل ذکر است در این بخش هر مولف تنها امکان ارسال یک اثر را دارد. هم‌چنین با توجه به امکان اجرای آثار برگزیده در اختتامیه‌ی جایزه، ارسال تصویر رضایت‌نامه‌ی عوامل کار (شامل ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده) جهت حضور در جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی الزامی است.

‎طبیعی‌ است که در بخش اجرایی چنان‌ چه بیش از یک اثر ارسال شود، تنها اثر اول در داوری شرکت داده می‌شود و باقی آثار از داوری حذف خواهند شد.