مدیرعامل بنیاد رودکی:

نوای ساز زنده‌یاد «پورنگ پورشیرازی» از گوشه‌های تالار وحدت شنیدنی است

 

مدیر عامل بنیاد رودکی با تسلیت درگذشت «پورنگ پورشیرازی»، نوازنده ارکستر سمفونیک، گفت: زنده‌ یاد پورشیرازی از بهترین نوازندگان موسیقی کشور بود و نوای سازش از گوشه گوشه تالار وحدت شنیدنی است.

به گزارش موسیقی نوبه نقل از بنیاد رودکی، در پیام تسلیت مهدی افضلی برای درگذشت پورنگ پور شیرازی آمده است: خبر درگذشت هنرمند توانا، پورنگ پورشیرازی برای همه ما تلخ و جانکاه بود. زنده یاد پور شیرازی از بهترین نوازندگان موسیقی کشور و ارکستر سمفونیک تهران، آراسته به زیور اخلاق و معروف به ادب در میان همکارانش بود.

در ادامه پیام افضلی اضافه شده است: فقدان این هنرمند گرانقدر را به جامعه موسیقی، خانواده آن مرحوم و همکارانم در بنیاد رودکی، به خصوص نوازندگان ارکسترها، تسلیت می‌گویم. جای او تا همیشه در ارکستر سمفونیک تهران خالی و نوای سازش از گوشه گوشه تالار وحدت شنیدنی است. از پروردگار مهربان برای روح ایشان آرامش و برای دوست‌دارانش شکیبایی و تندرستی آرزومندم.

به گزارش موسیقی نو، زنده یاد پورنگ پورشیرازی، نوازنده کنترباس ارکستر سمفونیک پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، دیروز دوشنبه ۱۷ آبان دارفانی را وداع گفت.

پایگاه خبری تحلیلی موسیقی نو درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.