نحوه برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی و دریافت خسارت اعضای صندوق هنر

بیمه شدگان درمان تکمیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صندوق اعتباری هنر، می‌توانند با مراجعه به بیش از ۸۹۰۰ مرکز خدمات‌دهی (سراسر کشور) و ارائه کارت ملی از خدمات درمانی (تا سقف تعهدات بیمه‌نامه مطابق تعرفه‌های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیز) برخوردار شوند.

به گزارش موسیقی نو از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، مطابق برنامه ریزی انجام شده، اسامی بیمه شدگان سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ پس از پایان مهلت ثبت نام، پردازش و تنظیم و طی روزهای آینده پس از ثبت در سیستم بیمه طرف قرارداد، امکان استفاده از خدمات مراکز درمانی تشخیصی در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

برخورداری از خدمات درمانی- تشخیصی مراکز غیرطرف قرارداد بیمه تکمیلی

تحویل اسناد هزینه ای بیمه شدگانی که به مراکز درمانی- تشخیصی غیر طرف قرارداد بیمه فوق مراجعه می کنند، فقط از طریق مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بیمه طرف قرارداد در سراسر کشور امکان پذیر است؛ لذا بارگذاری اسناد در سامانه بیمانو (برای بیمه شدگان بیمه طرف قرارداد) لازم نیست.

با توجه به گستردگی و تعداد هنرمندان ساکن تهران طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت بیمه طرف قرارداد علاوه بر تمام شعب فعال در سطح شهر تهران، شعبه ویژه (vip) واقع در خیابان انقلاب اسلامی روبروی خیابان شهید عباس موسوی (فرصت سابق) پلاک ۷۱۲ طبقه دوم در راستای خدمت رسانی به هنرمندان و فرهیختگان عزیز در نظر گرفته شده است.

همچنین بیمه شدگان برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده های درمانی می توانند از طریق پرتال مشتریان بیمه طرف قرارداد به نشانی totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian و با وارد کردن کدملی و رمز عبور (به صورت پیش فرض تاریخ تولد و قابل تغییر است) سوابق ارائه مدارک، واریز خسارت را مشاهده کنند.

نحوه ارائه اسناد هزینه ای پزشکی بیمه شدگان سال ۱۴۰۰-۹۹ (بیمه سرمد)

آن دسته از بیمه شدگان سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صندوق اعتباری هنر که تاکنون موفق به ارسال اسناد هزینه نشده اند لازم است قبل از انقضای مهلت ارسال ( حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر) مطابق روال گذشته، پس از بارگذاری مدارک و اخذ تاییدیه، از طرق ادارات پست اقدام به ارسال مدارک خود نمایند.

بیمه شدگان برای برای مشاهده اسامی پزشکان شاغل در شعب سراسر کشور، اسامی و آدرس شعبات همچنین مشاهده اسامی پزشکان شعبه تخصصی اشخاص و ستاد درمان به آدرس  http://honarcreditfund.com مراجعه کنند.

/.بیمه تکمیلی صندوق هنر