شنیدن باران بهاری در تابستان «طهران»

 

سینا ذکایی نوازنده و رهبر ارکستر، روز هفدهم تیر همراه با مجموعه‌ای از هنرمندان شناخته شده کشورمان، منتخبی از بهترین موسیقی‌های جهان را با نام «طهران، باران بهاری» در تالار وحدت اجرا می‌کند.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری مهر، «سینا ذکایی» از نوازندگان شناخته شده سازهای بادی که روز نهم خرداد سال جاری همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان نوازنده کنسرت «طهران، باران بهاری» را با استقبال مخاطبان برگزار کرد، روز هفدهم تیر نیز میزبان علاقه مندان موسیقی در تالار وحدت تهران با همین پروژه می‌شود.

«طهران، باران بهاری» عنوان یکی از تازه‌ترین پروژه‌های موسیقی به سرپرستی سینا ذکایی از نوازندگان شاخص سازهای بادی است که طی آن گروه اجرایی تصمیم دارند منتخبی از بهترین های موسیقی جهان و قطعاتی که سیناذکایی طی سال‌های اخیر در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و پلتفرم‌ها اجرا کرده را به مخاطبان ارائه دهند.

سینا ذکایی سرپرست ارکستر و تنظیم کننده، رضا مهرانفر مدیر هنری، احسان تارخ مدیر اجرایی، سینا ذکایی نوازنده فلوت، علی ضرابی نوازنده ترومپت، کامیار ماندگاریان نوازنده ترومپت، رامین براتی نوازنده ترومبون، سروش عمومی نوازنده درامز، پانیذ شهرستانی نوازنده پرکاشن، سهیل اباذری نوازنده پیانو، طاها مظاهری نوازنده گیتار، آرمان ابراهیمی نوازنده گیتارباس گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

سینا ذکایی از جمله هنرمندانی است که طی سالهای اخیر همکاری های متعددی با نوازندگان و چهره های شاخص موسیقی کشورمان داشته است. این هنرمند با ارکسترسازهای بادی تهران تاکنون مجموعه کنسرت ها و برنامه‌های ترکیبی متعددی را با هنرمندانی از جمله جاوید مجلسی، عالیم قاسم اف، شهاب حسینی، نیما رئیسی، ایرج طهماسب در قالب های مختلفی تجربه کرده است.

کنسرت تمدید شده «طهران، باران بهاری» ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه هفده تیر در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

.