زندگینامه نیکی میناژ/خواننده رپ

 

 

موسیقی نو: نیکی میناژ نخستین خواننده زنی است که در عرصه رپ فعالیت می‌کند. نیکی در لیست پادشاهان پول «هیپ‌هاپ» قرار دارد، که این عنوان توسط «مجله فوربز» به او داده شد. زندگینامه نیکی میناژ تاکنون آنقدرها پرحاشیه نبوده و می‌توان این مسئله را نکته‌ای مثبت برای حرفه او دانست.

نیکی میناژ خود را یک مسیحی می‌داند و بر این باور است که از هنگامی که پدرش پا به کلیسا گذاشت، نجات یافت و زندگی‌اش دستخوش تغییرات زیادی شد.

در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۱ میلادی یکی از فامیل‌های وی در خانه‌اش به قتل رسید و نیکی از این اتفاق بسیار شوکه شد. نیکی بعد از گذشت چند سال، در آهنگی به نام «قهرمان» از فامیل خود و داستان غم انگیز قتلش یادی می‌کند.

او در سال ۲۰۱۹ میلادی، با کنت پتی «دوست دوران کودکی‌اش» ازدواج کرد. داستان ازدواج‌شان از زمانی شیرین شد که نیکی میناژ در ژوئیه سال ۲۰۲۰ در صفحه شخصی اینستاگرامش، به صورت رسمی اعلام کرد که باردار است. این اتفاق برای طرفداران او بسیار خوشحال کننده بود تا جایی که یکی از طرفداران او گفته بود من از خود نیکی هم خوشحال‌ترم.

 

نیکی میناژ کیست؟

«اونیکا تانیا ماراژ-پتی» که با نام هنری نیکی میناژ شناخته می‌شود، متولد ۸ دسامبر سال ۱۹۸۲ میلادی است. او نه تنها خواننده، بلکه ترانه‌ سرا و بازیگر هم هست. زندگینامه نیکی میناژ بدین صورت است که او در سنت جیمز ترینیداد و توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت او در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ اوج گرفت؛ چون آهنگ‌هایش در اینترنت به شهرت زیادی رسیده بود. نیکی میناژ در همان اوایل کار خود، قرارداد همکاری در ضبط موسیقی با شرکت یانگ مانی اینترتیمنت بست که موجب شد شهرتش افزایش یابد.

«نیویورک تایمز» در خصوص نیکی میناژ گفته است که:  او تأثیرگذارترین رَپِر زن در تمام دنیاست. علاوه بر نیویورک تایمز، مجلات مطرح دیگری نظیر «بیلبورد»، «کمپلکس» و «فوربس» نیز به نیکی لقب بهترین رپر زن تاریخ را دادند. نیکی به خاطر به کار بردن ریتم‌های سریع و بهره بردن از لهجه‌های ویژه‌ای مثل نوعی لهجه انگلیسی در موسیقی‌هایش، آهنگ‌های او با سایر آهنگ‌های رپ تفاوت بسیاری دارد.

 

دعوای شدید فیزیکی نیکی میناژ و کاردی بی

نیکی میناژ و کاردی بی در مراسم هفته مد نیویورک، نه تنها با هم وارد درگیری لفظی شدند، بلکه فیزیکی نیز درگیر شدند. این دو ستاره هالیوودی، زمانی که روی فرش قرمز حرکت می‌کردند، با هم درگیر شدند. در همان لحظه فورا نیروهای امنیتی و بادیگاردها وارد عمل شدند و آن‌ها را از هم جدا کردند. اما کاردی آنقدر خشمگین شده بود که از راه دور کفش‌اش را از پا درآورد و آن را به سمت نیکی میناژ پرتاب کرد.

 

پاسخ تحقیر آمیز نیکی میناژ به بن سلمان

نیکی میناژ به دعوت دولت سعودی بنا بود در جشنواره موسیقی جده برنامه اجرا کند. نیکی گفته است که اجرای خود را در حمایت از زنان لغو می‌کند.

او می‌خواست در روز هجدهم ماه جولای در فستیوال موسیقی جده به روی صحنه برود.

این خواننده در پاسخ عنوان کرد که: «بعد از یک بررسی دقیق تصمیم گرفتم که در جشنواره جهانی جده شرکت نکنم.»

او اضافه کرد: «در حالی که چیزی بیش از آنکه بخواهم برای طرفدارانم در عربستان سعودی برنامه اجرا کنم نمی‌خواهم، پس از تحقیق درباره موضوع به نظرم برایم مهم است که حمایت شفاف خودم را از حقوق زنان و آزادی بیان نشان دهم.»

 

کنسرت‌های نیکی میناژ بیشتر در کجاست؟

نیکی میناژ تاکنون در اغلب کشورهای دنیا کنسرت برگزار کرده است. از طرف دیگری نیز او درخواست‌های بعضی کشورها برای برگزاری کنسرت را نیز قبول نکرده است. او با رد درخواست بعضی کشورها مبنی بر برگزاری کنسرت، ثابت کرد که اینگونه نیست که محتاج کشورهای دیگر باشد تا بتواند کنسرت برگزار کند؛ بلکه برعکس، این کشورها هستند که از او خواهش می کنند که برایشان کنسرت برگزار کند. بیش از ۷۰ درصد کنسرت‌های نیکی در کشور آمریکا، جایی که او ساکن است برگزار شده است.

 

آهنگ های معروف نیکی میناژ

او آهنگ‌های معروف بسیاری خوانده است که اغلب آن‌ها را در کنسرت‌های خودش اجرا کرده است. البته ناگفته نماند که ممکن است هنوز چندین آهنگ داشته باشد که در هیچ کنسرتی خوانده نشده باشد؛ اما به هر حال چون تاکنون تعداد کنسرت زیادی برگزار کرده است می‌توان گفت احتمال رخ دادن چنین مسئله‌ای تا حدودی بعید است.

 

برای شنیدن موسیقی‌های این خواننده مشهور آمریکایی می‌توانید از طریق سایت soundcloud.com به پلی لیست آهنگ‌های او دسترسی پیدا کنید.

 

بارداری نیکی میناژ

بسیاری از طرفداران نیکی هنگامی که خبر ازدواج او با دوست دوران کودکی‌اش را شنیدند بسیار خوشحال شدند. بعد گذشت مدت بسیاری، طرفدارانش منتظر بودند تا خبر بارداری او را بشنوند؛ اما از طرفی بسیاری از طرفداران او نیز دوست نداشتند که او وقت خود را صرف بزرگ کردن بچه کند. اما هرچه بود و نبود او هم مانند سایر زن‌های دنیا دلش خواست مادر شود.

نیکی میناژ در حال حاضر تنها مادر یک فرزند است. نیکی از زمانی که با «کنث زو پتی» دوست دوران کودکی خود در سال ۲۰۱۹ میلادی ازدواج کرد، تاکنون تنها صاحب یک فرزند شده است. نیکی اسم پسرش را «پاپا بیر» گذاشته است؛ البته شایان ذکر است که در بعضی از سایت‌ها گفته شده که پاپا بیر لقب او است.

 

منبع:bekhoun.com

 

 

«خوشحال می شویم نظر خود را درباره این مطلب بنویسید»