زندگینامه «دیجی خالد» رپر و تهیه کننده موسیقی 

 

موسیقی نو: کمتر کسی وجود دارد که علاقه به موسیقی داشته باشد و «دیجی خالد» را نشناسد. خالد به عنوان یک تهیه کننده و یک رپر معروف شناخته می‌شود. اگر بخواهیم به عقب‌تر برگردیم وی به عنوان گوینده در رادیو مشغول به کار بوده است که بعدها به عنوان تهیه کننده و خواننده به اوج شهرت خود رسید. خالد از سال ۲۰۰۶ تا به امروز حدود ۱۱ آلبوم استودیویی ضبط کرده است.

وی به عنوان تهیه کننده با بسیاری از خوانندگان مشهور دنیا همکاری کرده است. شاید برایتان جالب باشد خالد یکی از بنیان گذاران لیبل رکوردر در دنیا است. نام خالد عربی است؛ زیرا پدر مادر وی در فلسطین به دنیا آمده‌اند و در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کنند. زندگی این خواننده مشهور پر از شورو هیجان و پر از فراز و نشیب است.

 

زندگینامه دیجی خالد

دیجی خالد مانند دیگر افراد مشهور جهان دارای حاشیه‌های بسیار است. نام همسر آن نیکول تاک است. نیکول نژاد فلسطینی آفریقایی و آمریکایی دارد. نیکول می‌گویید من نمی‌توانستم تصمیم بگیرم با خالد ازدواج کنم یا خیر. در نهایت این دو زوج عاشق با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل ازدواج این دو یک پسر است.

 

 

تصویر دیجی خالد با پسرش

زندگی حرفه‌ای دیجی خالد

خالد در بسیاری از مسابقات مشهور دنیا حضور پیدا کرده است؛ نه به عنوان شرکت کننده بلکه به عنوان داور و همچنین مهمان افتخاری در مسابقات The four از مسابقات پرطرفدار در دنیا است که هیجان بسیار بالایی دارد. دیجی خالد در این مسابقه نقش داور را داشت و تمام شرکت کنندگان باید نظر او را جلب می‌کردند. شرکت کنندگان، با اینکه استرس رویارویی با خالد را داشتند، اما باز هم سعی می‌کردند انرژی خود را جمع کنند و بهترین اجرای خود را در برابر او به نمایش بگذارند.

آهنگ‌های دیجی خالد از مشهورترین و بهترین آهنگ در سبک خودش است. زمانی که خالد آهنگ خود را منتشر کرد طرفداران بسیاری پیدا کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست از بسیاری از رپرهای مشهور جلو بزند.

بسیاری از آهنگ او را می‌توانید به راحتی همراه با متن آن از سایت‌های دانلود موزیک دانلود کنید.

یکی از دلایل مشهور شدن خالد با انتشار چهارمین آلبوم او پیروزی بود که در مارس ۲۰۱۰ منتشر شد. در این آلبوم تعدادی از مشهورترین هنرمندان آن زمان مانند دریک، لیل وین، ناس، نلی، اسنوپ داگ، لوداکریس و ریک راس حاضر بودند.

 

آلبوم‌های دیجی خالد

دیجی خالد دارای آلبوم‌های زیادی است. هر کدام از این آلبوم‌ها دارای اهنگ‌های زیبا و منحصر به فردی است. یکی از محبوب‌ترین آلبوم‌های وی Khaled Khaled است که در زمان انتشار مورد استقبال بسیاری از هواداران او قرار گرفت.

آهنگ no brainer

این آهنگ یکی از بهترین کارهای خالد است. به گفت خودش برای این آهنگ زحمت زیادی کشیده است. بعد از منتشر شدن این آهنگ طرفدارنش بسیار خوشحال شدند.

 

همکاری دیجی خالد با ریحانا

ریحانا یکی از پرطرفدارترین خوانندگان جهان است. او آهنگ‌های زیادی با افراد مشهور اجرا کرده است یکی از آن افراد مشهور دیجی خالد است. همکاری ریحانا و خالد بسیار بسیار سرو صدا در دنیا به پا کرد. آن‌ها آهنگ مشترکی باهم دارند که بسیار در بین طرفداران دو نفر محبوب شد.

تصویر DJ Khaled

همکاری خالد با جنیفر لوپز

کمتر کسی است که نام جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی را نشنیده باشد. وی یکی از اسطوره‌های موسیقی در دنیا است. بسیاری از خوانندگان به دنبال همکاری با او هستند. دیجی خالد نیز جزو افرادی بود که بسیار دوست داشت با او همکاری کند و موفق شد که در آهنگی با وی همکاری داشته باشد. آهنگ مشترک خالد با جنیفر نیز یکی از به یاد ماندگارترین آهنگ‌های جهان نام گرفت.

 

آیا دیجی خالد مسلمان است؟

برای بیشتر افراد سوال است که آیا این خواننده مشهور مسلمان است یا نه خالد در این باره حرفی نزده است؛ اما با توجه به پدر مادر فلسطینی که دارد احتمال می‌رود این خواننده مشهور آمریکایی مسلمان باشد.

 

درآمد دیجی خالد چقدر است؟

دی جی خالد از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ در مجموع ۱۵۵ میلیون دلار درآمد شغلی داشته است. او دارای ثروت خالص فعلی ۷۵ میلیون دلار است. مقدار زیادی از این مبلغ از موفقیت ۱۲ آلبوم بزرگ او حاصل شد. حرفه او به عنوان بازیگر در سینما موفقیت بزرگی محسوب نمیشد؛ اما به کل ثروت او افزود. بسیاری از دارایی خالص او را می‌توان به فروش آلبوم و بلیط و همچنین چندین تأییدیه که او بخشی از آن‌ها بود نسبت داد.

 

 

 

منبع: بخون دات کام