زندگینامه «تراویس اسکات»/ خواننده و ترانه‌سرا

 

 

موسیقی نو: ژاک برمن وبستر دوم که اسم حرفه‌ای او تراویس اسکات است، متولد ۳۰ آوریل سال ۱۹۹۲ میلادی است. او در «هوستون تگزاس» که یکی از ایالت‌های آمریکاست، متولد شده است. البته جالب است بدانید او نام‌های دیگری را نیز به خود اختصاص داده است که عبارت است از: لا فلیم – کاکتوس جک.

او یکی از مشهورترین خوانندگان سبک رپ آمریکایی است. تراویس اسکات از کودکی در محله‌ای زندگی می‌کرد که خلافکاران ماهر زیادی در آنجا زندگی می‌کردند. مادر تراویس، کارمند کمپانی «اپل» بود و پدرش هم کسب و کار مستقلی برای خودش داشت. تراویس دوره راهنمایی و دبیرستانش را در دبیرستان الکینز گذراند و بعد از آن تصمیم گرفت وارد دانشگاه شود. او دانشگاه تگزاس در «سن آنتونیو» را انتخاب کرد اما زیاد در آنجا دوام نیاورد و بعد از دو سال برای همیشه درس را کنار گذاشت. ممکن است شما او را تنها به عنوان خواننده بشناسید؛ اما او علاوه بر خوانندگی، ترانه‌سرا و تولید کننده ضبط نیز بوده است. با ما همراه باشید تا این مرد بزرگ را بیشتر بشناسید.

 

بیوگرافی تراویس اسکات

این خواننده مشهور در سال ۲۰۱۲ میلادی، اولین همکاری خود را با شرکت «اپیک رکوردز» آغاز کرد. او در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی، اولین اثر هنری‌اش را منتشر کرد که از آن به صورت قبل توجهی استقبال شد. به دنبال این استقبال، تراویس برای شروع کار بعدی‌اش انگیزه بیشتری گرفت. او با اولین آلبومش موفق شد رتبه برتر مجله «بیلبورد» را کسب کند. تاکنون که چندین سال است از فعالیت حرفه‌ای‌ تراویس می‌گذرد، توانسته آهنگ‌های تکی زیادی با سبک‌های ترکیبی منتشر کند. سبک فعالیت او ترکیبی از هیپ هاپ، لو- فای و امبینت است. تراویس اسکات با ارائه کارهای با کیفیت، تاکنون توانسته بیش از ۴۵ میلیون نسخه از آثارش را به فروش برساند. البته شایان ذکر است که آمار مذکور، محدود به کشور آمریکا است. تراویس تاکنون توانسته در هفت جایزه معروف گرمی کاندید شود و یک بار هم موفق به کسب جایزه موسیقی بیلبورد شده است.

 

ماشین مورد علاقه تراویس اسکات

می‌توان گفت که یکی از برندهای ماشین که تراویس به آن علاقه‌مند است؛ برند «فراری» است. البته تراویس علی رغم علاقه‌اش به ماشین فراری، همزمان با انتشار آلبومش به نام «جک بوی» از یک ماشین مزدا زرد رنگ نیز رونمایی کرد. ناگفته نماند که این آلبوم در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد. البته اگر این خواننده مشهور چندین ماشین داشته باشد مسئله عجیب و دور از انتظاری نیست. شنیده‌ها حاکی از آن است که او تا همین لحظه در پارکینگ خانه خود بوگاتی شیرون، فراری، لامبورگینی و مرسدس بنز دارد. او از بین تمام این برندها، لامبورگینی و مرسدس بنز را بیشتر از همه دوست دارد.

 

همسر تراویس اسکات

تراویس اسکات در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی، با «کایلی جنر» ستاره معروف هالیوودی وارد رابطه‌ای عاطفی شد. رابطه آن‌ها از دید هردوشان آنقدر جدی و خوب بود که در یک فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی، اولین فرزندشان که یک دختر با موهای فر بود، به دنیا آمد. تراویس و کایلی اسم دخترشان را «استورمی» گذاشتند. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی این دو زوج به دلیل اختلافاتی که داشتند، تصمیم به جدایی گرفتند.

 

علت جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات

کایلی جنر و تراویس اسکات پس از اینکه دو سال از رابطه صمیمی‌شان گذشته بود، تصمیم به جدایی گرفتند! وقتی که از آن‌ها در مورد این جدایی سوال شده بود، گفتند که قصد دارند یک مدت از یکدیگر فاصله بگیرند تا بتوانند بهتر در مورد زندگیشان تصمیم گیری کنند. آن‌ها همچنین گفتند این جدایی دائم نخواهد بود.

علی رغم این گفته آن‌ها، تاکنون هیچ خبری مبنی بر بازگشت این دو زوج شنیده نشده است!

استر جنر، مادربزرگ کایلی جنر، هنگامی که به یک مصاحبه دعوت شده بود؛ از او درباره علت جدایی نوه‌اش از تراویس اسکات پرسیدند. او به این سوال اینگونه پاسخ داد که: فکر می‌کنم علت جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات از یکدیگر، ترس تراویس از ازدواج با کایلی و جدی شدن رابطه‌شان بوده است.

او در ادامه افزود: متاسفانه جوان‌های امروزی این تفکر را دارند که می‌توانند بدون این که با یکدیگر ازدواج کنند، رابطه‌شان را رسمی کنند؛ با هم زندگی کنند، بچه دار شوند و تشکیل خانواده دهند! اما نمی‌توان این کار را انجام داد و این روش، کارساز نیست.

 

شایعات جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات

بعد از پخش خبر جدایی کایلی جنر از تراویس اسکات در رسانه‌های دنیا، برخی از رسانه‌ها و تحلیلگران احتمال دادند که ممکن است این جدایی علت دیگری داشته باشد که کایلی و تراویس خواستند پنهان بماند. به دنبال این تحلیل، برخی گفتند ممکن است تراویس و کایلی به یکدیگر خیانت کرده‌اند! با انتشار این خبر، بلافاصله کایلی جنر و تراویس اسکات این اخبار را جعلی دانستنه و تکذیب کردند.

بعد از گذشت مدتی، کایلی جنر با «تایگا» دیده شد و بلافاصله تمام رسانه‌ها تیتر زدند که کایلی با دوست سابق خود وارد رابطه شده و تراویس اسکات را فراموش کرده است. بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه، بلافاصله این خبر توسط کایلی جنر تکذیب شد. او گفت به صورت کاملا اتفاقی با او در کلاب مواجه شده است.

 

آهنگ‌های معروف تراویس اسکات

تراویس تاکنون آهنگ‌های بسیار زیادی خوانده که بعضی موفق و بعضی ناموفق بوده است. یکی از آهنگ‌های تراویس که خیلی موفق شد، «آهنگ TKN» است. تراویس تا حدی در موسیقی شهرت کسب کرده است که حتی عکس او در «فورتنایت» که یک بازی آنلاین معروف است، نیز دیده شده است. به گفته طرفداران تراویس، کنسرت‌های تراویس اسکات در واقعیت تنها یک کنسرت نیستند و افرادی که در کنسرت‌های او شرکت می‌کنند با جرات می‌گویند که کنسرت‌های او باعث می‌شود که حالشان از همیشه بهتر شود. این گفته طرفدارانش نشان دهنده این است که تراویس در کارش بسیار موفق عمل کرده است.

اگر مایلید صدای این خواننده مشهور و خوش آوازه را بشنوید؛ همچنین اگر مایلید به پلی لیست آهنگ‌های این خواننده دست پیدا کنید، می‌توانید از سایت soundcloud.com  تمام آهنگ‌های او را گوش دهید.

 

ثروت تراویس اسکات

برای اینکه بخواهیم میزان ثروت این خواننده آمریکایی را برای شما بگوییم، تنها به گفتن این موضوع بسنده می‌کنیم که او اخیرا در یک بیزینس شرکت کرد و توانست توسط این بیزینس ۴۰ میلیون دلار خالص کسب کند. همانطور که پیش‌تر اشاره شد او علاوه بر خوانندگی در حوزه ضبط موسیقی و ترانه‌سرایی نیز فعالیت می‌کند که فعالیت در این حوزه‌ها و نیز حضورش در فضای مجازی به او کمک می کند درآمد بیشتری کسب کند.

 

منبع: http://bekhoun.com

 

 

«خوشحال می شویم دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید»