زندگینامه «بریتنی اسپیرز» پرنسس پاپ

 

 

 

موسیقی نو: تا به امروز دنیای پاپ ستارگان زیادی را در خود پرورش داده که هر کدام از آنها را می‌توان از معجزات هنر و استعداد دانست که هر کدام به روشی تاسیس دهنده روح و جسم هستند و به جرات می‌توان گفت «بریتنی اسپیرز» از جمله ستارگانی است که با صدا ترانه هایش و رقص های خیره کننده ای که همیشه از او دیده ایم نظر همه را به سمت استعداد ذاتی خود جلب می کند و «پرنسس پاپ» یکی از بهترین القابی بود که می توانستند به او بدهند.

 

زندگی هنری و ثروت بریتنی اسپیرز

زندگی هنری بریتنی اسپیرز را می‌توان به سال‌های نوجوانی او وصل کرد چرا که او در این سنین موفق شد عنوان پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی را برای آثار خود کسب کند. اگر بخواهیم به طور دقیق تری در زندگی هنری بریتنی اسپیرز کاوش کنیم باید بدانیم که این خواننده موسیقی پاپ از سنین کودکی علاقه زیادی به امور هنری داشته و خود را محدود به موسیقی نمی‌کرد.

زمانی که تنها سه سال سن داشت به شرکت در کلاسهای آموزش رقص علاقه‌مند شد و در سن ۵ سالگی اولین اجرای خود را به روی صحنه کودکستان به نمایش گذاشت و پس از آن در سن ۸ سالگی توانست به واسطه آشنایی و ارتباط با یک عامل استعدادیابی مسیر خود را به سمت مدرسه هنرهای نمایشی حرفه‌ای تغییر دهد. امور هنری که به آن علاقه داشت و حتی گاه در برخی از آن امور خوش درخشیده بود یکی ناستیک کار تعلیم دیده نیز بود در سال ها بعد با توجه به انتشار آلبوم های زیادی که در سراسر جهان به فروش می‌رسید نام او را به عنوان «پرنسس موسیقی پاپ» در تمام دنیا می شناختند.

از آنجایی که بریتنی اسپیرز یک ستاره به نام و درخشان در عرصه کاری خود بود و جدا از موسیقی کارهای هنری دیگری را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانیده و همچنین داشتن پرفروش ترین آلبوم ها و بهترین اجرا ها سبب شد که ثروت مثال نزدنی او در بین عموم و حتی خاص مورد توجه باشد و همه او را به عنوان یکی از ثروتمندترین ها بشناسند که البته به دلیل مشکلات روحی که برای این خواننده مشهور به وجود آمد پدرش سرپرستی کامل امور مالی دخترش را به عهده گرفت زیرا با وجود نگرانی هایی که درباره سلامت بریتنی اسپیرز وجود داشت لازم بود کسی نظارت و کنترل این اموال را به عهده داشته باشد. اما چندی بعد بریتنی اسپیرز خواهان برکناری پدرش شد زیرا که او اعتقاد داشت خود توانایی مدیریت سرمایه اش را دارد.

 

رابطه بریتنی اسپیرز با سام اصغری

 

زندگی شخصی بریتنی اسپیرز پر از فراز و نشیب بود پس از دو بار ازدواج نابسامان که نتیجه آن دو فرزند است و چندین دوستی و معاشرت بی‌نتیجه که تنها اسکلت فکری و روانی او را به هم ریخته است حالا وارد رابطه جدیدی شده است که عملاً خود از آن اظهار خرسندی می‌کند و چندین بار در اخبار و موقعیت های مختلف از او شنیده ایم که از رابطه جدیدش با یک مدل معروف ایرانی به نام «سام اصغری» راضی است و اظهار خوشحالی کرده و اعلام داشت که سام اصغری را بسیار دوست می دارد و حتی قصد دارد از او  بچه‌دار شود اما در این مسیر مشکلاتی از قبیل مخالفت پدر بریتنی استیرز وجود دارد که شاید کمی برایشان اذیت کننده باشد به همین دلیل بود که در اوایل ارتباط سعی بر پنهان داشتن آن می کردند که زیاد هم موفق نبودند.

 

پرنسس پاپ و بیماری افسردگی اش

شاید خیلی طبیعی باشد که با داشتن این حجم از شهرت و بعد از آن گذراندن آن حجم از مشکلات مانند طلاق، خیانت و …  افسردگی به سراغ آدم بیاید و بریتنی اسپیرز نیز از این امر مستثنا نیست. پس از مشکلات متعددی که در زندگی شخصی او رخ داد در سال ۲۰۰۸ به طور داوطلبانه برای درمان، خود را به بیمارستان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۹ نیز مجدداً دچار افسردگی شد و پس از بستری شدن اعلام کردند که او از بیماری افسردگی رنج می برد.

 

مشهورترین آثار بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز آثار و اقلام هنری زیادی دارد که هر کدام از آنها عنوان مهمی را به خود اختصاص داده اند و شاید برای چندین مورد از آنها جایزه دریافت کرده و واژه پرفروش ترین را به آثار خود اختصاص داده اما آنچه که همگان به آن علاقه دارند آثاری چون:

عزیزم یک بار دیگر

زن باره

در مقابل من به کار میبری و …است.

 

 

منبع: bekhoun.com