زندگینامه ادل خواننده مشهور انگلیسی

 

موسیقی نو: «ادل لوری بلو ادکینز» خواننده محبوب انگلیسی به «ادل» مشهور بوده و متولد ۵ مه ۱۹۸۸ از انگلستان است.

این خواننده انگلیسی با فروش بیش از ۱۲۰ میلیونی آثارش جزء بهترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود.

او با انتشار دومین آلبوم خود به نام «۲۱» موفقیت‌هایی کسب کرد که از جمله آن می‌توان به دریافت جایزه سال و کسب رتبه چهارم فروش در بریتانیا اشاره کرد.

همچنین یکی از تک آهنگ های ادل به نام «اسکای فاول» در قسمتی ویدیوی جیمز باند منتشر شد. سن ادل خواننده ۳۳ سال است. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با بیوگرافی ادل، این خواننده محبوب آشنا شویم.

 

زندگینامه ادل خواننده

ادل خواننده انگلیسی در سال ۱۹۸۸ در تاتاهم لندن متولد شد. به گفته ادل زمانی که مادرش فقط ۱۸ سال داشت او را به دنیا آورد. ادل در سخنرانی در جشنواره گرمی مادرش را مشوق اصلی خود در خوانندگی و موسیقی می‌داند. او حتی در همین جشنواره موقع سخنرانی‌اش در حالی احساساتی شده بود و گریه می‌کرد گفت: مادر، دخترت کارش را خوب انجام داد. به طور کلی شخصیت ادل خواننده شخصیت محبوبی شناخته می‌شود. ادل در کودکی علاقه مند به خواندن و موسیقی شد و برای دوستانش در پارک شروع به نواختن گیتار کرد.

 

تحصیلات ادل

ادل در «دبیرستان بریت» تحصیل می‌کرد و در نهایت در سال ۲۰۰۶ از دبیرستان فارغ التحصیل شد و تصمیم داشت که مسئول استعدادیابی شود؛ اما غافل از اینکه خودش یک استعداد نهان است. ادل بعد از فارغ التحصیلی چند موزیک در پلتفرم مگزین منتشر کرد که سبب شد مسئول کمپانی -ایکس ال رکوردینگز- ریچارد راسل از او برای ضبط دعوت کند.

ادل در سال ۲۰۱۲ با مردی به نام سایمون کانکی که کارآفرین و مدیر خیریه بود وارد رابطه عاشقانه شد. سایمون از رابطه‌ی قبلی خود یک فرزند داشت و در نهایت ژوئن ۲۰۱۲ ادل خواننده معروف و سایمون اعلام کردند که منتظر فرزند پسرشان آنجو هستند. این رابطه پس از ۷ سال به گفته ادل به دلایل شخصی از هم جدا شدند.

 

دلیل جدایی ادل از همسرش

ادل خواننده انگلیسی طبق بیانیه‌ای که وکیلش منتشر کرد «اَدل و شریک زندگی‌اش از هم جدا شده‌اند. آن‌ها به بزرگ کردن پسرشان با عشق در کنار هم متعهد هستند. مانند همیشه آن‌ها می‌خواهند که همه چیز شخصی باقی بماند.»

مطلبی که مشخص است این است که ادل و همسرش تصمیم گرفتند که بدون سر و صدا از هم جدا و  همیشه این موضوع و دلایلش را شخصی نگه دارند. همسر جدید ادل عنوانی نادرست است؛ زیرا ادل بعد از ازدواجش ازدواج مجددی انجام نداده است. پسر ادل نیز در کنار ادل محبوبیت زیادی دارد.

 

وقتی ادل لاغر می شود

در سال ۲۰۲۰ همراه با شیوع کرونا خبرها حاکی از آن بود که ادل خواننده آهنگ‌های محبوب تصمیم گرفت است که در این بازه با وجود قرنطینه‌ها تصمیم به کاهش وزن بگیرد و در نهایت ادل جدید با کاهش وزن ۴۵ کیلویی جلوی رسانه‌ها ظاهر شد. در ادامه می‌توانید عکس ادل خواننده بعد از لاغری را مشاهده کنید.

 

شروع فعالیت های ادل خواننده آهنگ

همان طور که گفته شد ادل از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را به طور حرفه‌ای آغاز کرد. او بعد از آغاز فعالیتش توسط تیم ریچارد راسل جذب شد و با فراگیری موسیقی توانست اولین آهنگ را به نام Daydreamer در یکی از برنامه‌های bbc اجرا کند و این موزیک به عنوان اولین آهنگ ادل شناخته می‌شود.

آلبوم اول ادل

ادل خواننده معروف بعد از اولین اجرای رسمی خود در برنامه‌های دیگری هم اجرا داشت. ادل در سال ۲۰۰۸ آلبوم ۱۹ خود را به طور مستقل منتشر کرد که با استقبال خوبی روبرو شد و بعد از سافل جز پر فروش‌ترین آلبوم سال معرفی شد.

ادل در سن ۱۹ سالگی خود دچار خونریزی تار های صوتی شد و دیگر نتوانست تور کنسرتی خود را برگزار کند. او بعد از بهبودی تور کنسرت‌های خود را با عنوان یک بعد از ظهر با ادل اجرا کرد.

آلبوم دوم ادل

آلبوم دوم ادل به نام ۲۱ درحالی در بریتانیا منتشر شده بود که به گفته‌ی خودش نتیجه این آلبوم حاصل از حال و هوای جدایی از همسرش نشات گرفته است. آلبوم ۲۱ ادل توانست ۳۱ میلیون نسخه در جهان بفروشد. یکی از قطعه‌های این آلبوم به نام یکی مثل توست که احساسی‌ترین و بهترین کارهای ادل شناخته می‌شود. همچنین این اهنگ برنده بهترین آهنگ پاپ شد و در چارت موسیقی آمریکا رتبه اول را بسته آورد.

آلبوم سوم ادل

ادل خواننده بعد از چندی وقفه پس از درخشش آلبوم ۲۱ به اندازه کافی طرفدارن خود را مشتاق آلبوم جدید خود کرده بود. ادل خواننده خارجی در آستانه ۲۶ سالگی خود به انتظارها پایان داد و در پستی که منتشر کرد خبر از آلبوم ۲۵ داد. ادل هلو را از آلبوم ۲۵ خود منتشر کرد که بازخوردهای مثبت فراوانی داشت. ادل اهنگ جدیدش پس از انتشار توانست به فروش یک میلیون برسد که نشان از استقبال خوب هوادارانش از اهنگ جدید ادل است.

آلبوم چهارم ادل خواننده انگلیسی

ادل در تولد ۳۱ سالگی خود با انتشار پستی در اینستاگرامی خود به طور غیر مستقیم خبر از آلبوم جدید خود داد. این کپشن اینستاگرامی باعث شد بار دیگر توجه رسانه‌ها و طرفدارانش را به خود جلب کند و گمانه زنی‌هایی نسبت به آلبوم چهارم ادل خواننده معروف شود. بعد از این ماجرا ادل در مراسم عروسی دوست خود اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌کند؛ اما پس از چندی با شیوع پانادمی کرونا اعلام که کرد انتشار این آلبوم به تعویق افتاده است.

 

 

منبع: بخون دات کام