رپرتوار اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

رپرتوار اجرایی برای مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی در پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد.

 

به گزارش موسیقی نو به نقل از انجمن موسیقی ایران، راه یافتگان به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره موسیقی ایران باید آثار خود را بر اساس رپرتوار تعیین شده در روزهای ۱۵ تا ۲۳ آبان در سامانه بامک بارگذاری کنند. رپرتوار مرحله نهایی بخش موسیقی کلاسیک در فراخوان اعلام شده بود و رپرتوار مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی نیز به صورت جداگانه منتشر شد.

اسامی برگزیدگان بخش‌های موسیقی نواحی، آهنگسازی و آفرینش در تکنوازی بواسطه تک‌مرحله‌ای بودن این بخش‌ها، در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان هم‌زمان با سایر بخش‌ها اعلام می‌شود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، پانزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان همانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پاییز امسال به دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش موسیقی نو، دبیرخانه جشنواره پس از پایان کار هیأت‌های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی هزار و ۵۳۰ اثر ارسالی در ۲ بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک، اسامی ۴۳۱ نفر را برای راه یابی به مرحله نهایی اعلام کرد و در نهایت هزار و ۱۲۰ نوازنده و خواننده به مرحله نهایی راه یافتند.

رپرتوار اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد./