دیدار وزیر ارشاد با خواننده شهرضایی

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خواننده شهرضایی که اخیرا در فضای مجازی مطرح شده، دیدار کرد و به او قول اهدای نشان درجه یک هنری را داد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی که در سفر استانی رئیس جمهور در شهرستان شهرضا و دهاقان به سر می‌برد به دیدار «حسینعلی شعبانپور» پدر شهید محمودرضا شعبانپور و پیشکسوت خودآموخته آواز ایرانی رفت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل زندگی شعبانپور واقع در ۱۰ کیلومتری شهرستان شهرضا با این هنرمند پیشکسوت خودآموز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار از اهدای نشان درجه یک هنری به این هنرمند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: شرایطی فراهم خواهد شد که حسینعلی شعبانپور از خدمات مرتبط با صندوق اعتباری هنر هم بهره مند شود.

گفتنی است، حسینعلی شعبانپور پدر شهید محمودرضا شعبانپور هنرمند خودآموخته ۸۶ ساله‌ای که به تازگی انتشار فیلمی از آوازخوانی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است در ۱۰ کیلومتری شهرضا به تنهایی زندگی می‌کند و به گفته خودش دستگاه‌های موسیقی ایرانی را به خوبی می‌شناسد و از نوجوانی آواز را به صورت خودآموخته تمرین کرده است.

 

 

.